پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251219
اعلام فسخ قرارداد رادوشوويچ با باشگاه پرسپوليس/ اَبَربُحران يک ميليون دلاري در انتظار سرخ‌ها!
تاریخ انتشار : 1400/11/02 08:45:10
نمایش : 1106
بوژيدار رادوشوويچ با فسخ قراردادش با باشگاه پرسپوليس، سرخ‌پوشان را در معرض غرامتي حدود يک ميليون دلار قرار داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اواسط آذرماه بود که بوژيدار رادوشوويچ، سنگربان کروات باسابقه تيم فوتبال پرسپوليس به علت برخي کارشکني‌ها و عدم دريافت مطالباتش، قيد حضور در جمع سرخ‌ها را زد و با ترک ايران، به کشورش بازگشت.

از همان ابتدا هم نگراني‌هايي در جهت اعلام شکايت اين سنگربان پابه‌سن گذاشته به فدراسيون جهاني فوتبال و درخواست غرامت از باشگاه پرسپوليس احساس مي‌شد اما تيم مديريتي وقت پرسپوليس به اين مسائل توجهي نداشت.

بوژيدار رادوشوويچ که قراردادش در زمان مديريت محمدحسن انصاري‌فرد به شکل نامتعارف و عجيبي با افزايش رقم پرداختي و تمديد ۳ ساله مواجه شد، حالا نامه رسمي شکايتش از سرخ‌پوشان را به فيفا ارسال کرده و درخواست داشته تا تمام مطالبات + سود غرامت را دريافت کند.

او که دو سال ديگر با باشگاه پرسپوليس قرارداد داشت، در زمان مديريت سيدمجيد صدري از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و شايد سرپرست مديرعاملي وقت قرمزها مي‌توانست با پرداخت مبلغي، رادوشوويچ را از بحث غرامت و شکايت منصرف کند اما اين اتفاق نيفتاد تا باشگاه پرسپوليس در معرض يک ابربحران ديگر قرار بگيرد.

اين گلر ۳۲ ساله کروات البته مدعي‌ست که طي اين يک ماه و نيم از زمان خروجش، تماسي از سوي باشگاه براي بازگرداندن و توافق با وي برقرار نشده و در زمان حضورش در ايران به او و خانواده‌اش با عدم پرداخت دستمزد بي‌احترامي صورت گرفته.

حالا بايد منتظر ماند و ديد که پرسپوليسي‌ها پس از عبور از چالش بزرگي مانند مطالبات گابريل کالدرون که با سروصدا و حاشيه‌هاي زيادي هم پرداخت شد، چگونه در برابر غرامتي نزديک به يک ميليون دلار خواهند ايستاد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html