پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251215
فرهنگ سازي وظيفه مهم شورا و شهرداري ها/ جوانان امروز نيازمند الگو هستند
تاریخ انتشار : 1400/11/02 08:32:40
نمایش : 1053
احمد راستينه نماينده مردم در شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي گفت: يکي از وظايف مهم شوراها و شهرداري ها، در حوزه فرهنگ سازي است، براي يک فرهنگ سازي موفق مبتني بر محله هاي موفق، بايد برنامه ريزي کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ احمد راستينه نماينده مردم شريف شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي در نشست شوراي فرهنگ عمومي استان چهارمحال و بختياري و در پاسخ به سوالي که چه انتظاري به عنوان نماينده مردم از شوراي اسلامي شهرداري‌ها در بحث فرهنگ‌سازي داريد پاسخ داد : يکي از وظايف مهم شوراها و شهرداري ها، در حوزه فرهنگ سازي است، براي يک فرهنگ سازي موفق مبتني بر محله هاي موفق، بايد برنامه ريزي کنيم شوراها مي‌توانند با ترکيب شوراياري‌ها که سازماندهي مي کنند الگوهاي موفق را شناسايي کرده و الگوهاي موفق هر محله را به جوان ها معرفي کنند.

وي با اشاره به اينکه جوان‌ها امروز نيازمند الگوهايي هستند که بتوانند با آنها ارتباط بگيرند تصريح کرد:  حاج‌قاسم مي‌تواند الگوي و شهيد احمدي روشن مي تواند الگويي برتر براي جوانان باشد.

راستينه ادامه داد: جوان هاي بسياري داريم در همين استان چهارمحال و بختياري ( در شهرها و روستاها) که توانستند کارهاي بسيار خارق العاده و خوب انجام دهند. قهرمانان ورزشي ما جوان هاي نخبه و دانشگاهي ما جوان هاي موفق صنعتگر ما، همه اينها مي‌تواند الگوهاي موفقي براي باورپذيري نسل جوان باشند.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در ادامه گفت :  شهرداري ها، شوراها الگوهاي موفق را شناسايي کنند، برنامه تکريم و الگوهاي موفق را در همه محله ها شهر ها و روستاها در دستور کار خود قرار دهند.

راستينه خاطر نشان کرد:  مجلس شوراي اسلامي هم در حوزه فرهنگ سازي ۲ _ ۳ کار ويژه در دستور کار خود قرار دارد قرار داده؛ يکي از موضوعات مهم همين قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت بود که بسيار حايز اهميت است، يکي هم حرکت به سمت تجليل از قهرمانان ملي ما که امروزه در عرصه هاي مختلف، عرصه‌هاي ملي، ورزشي، فرهنگي قهرمانان بزرگي داريم مفاخري که تجليل از آنها هويت بخش است و مي تواند ما را نجات دهد.

وي در خصوص سوال در خصوص فِرق و آيين هاي نوظهور گفت : اساساً به لطف خدا جامعه ما جامعه اي است که مبتني بر باورهاي اعتقادي زندگي خود را تنظيم مي‌کند، بايد مراقبت کنيم سبک زندگيمان آسيب نبيند آن جاهايي که سبک زندگي آسيب مي بيند دريچه ها و روزنه هايي است که فرق و عرفان‌هاي نوظهور که با سبک ديني ايراني ها فاصله بسياري دارد و مي‌تواند از اين روزنه ها عبور کند، آنچه وظيفه ماست اين است که به سمت تبيين يک نظام نامه جامع از سبک زندگي ايراني اسلامي حرکت کنيم تا دريچه ها و نفوذ فِرق و اديان فراهم نشود.
 
انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html