پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251209
بودجه۱۴۰۱ نبايد با اما و اگرهاي برجام گره بخورد/نظام فرهنگي مي تواند اقتصاد ما را متحول کند
تاریخ انتشار : 1400/10/28 07:37:27
نمایش : 1089
احمد راستينه نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي گفت: با اصلاح ساختار بودجه فاصله زيادي داريم،بودجه ۱۴۰۱ نبايد با اما و اگرهاي برجام گره بخورد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ احمد راستينه نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي پيش از ظهر امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ بسيار حائز اهميت است،  اين بودجه نبايد به اما و اگرهاي برجام گره بخورد ، متاسفانه هيچ سرمايه گذار خارجي براي سرمايه گذاري در کشور  ريسک نمي کند.
 
وي تصريح کرد: امروز صادرات نفت در يک شرايط نسبتا خوبي قرار گرفته است.
 
راستينه با بيان اينکه مهم ترين چالش فرهنگي نوع نگاه مسئولين به فرهنگ است عنوان کرد: فرهنگ اولويت اول کشور ما است، ما مي دانيم معيشت و اقتصاد ما از اصلاح ساختار فرهنگي مي گذرد.
 
راستينه با تاکيد بر اينکه نظام مانع زدايي يک نظام فرهنگي است بيان داشت: يک مسئول زماني مي تواند گره گشايي کند که روحيه فرهنگي داشته باشد.
 
وي افزود: وقتي سبک زندگي دچار مشکل است،به هر قيمتي نظام حاکم را تخريب کنند، الگو مصرف را رعايت نميکنيم و ... به اين علت است که نظام فرهنگي ما مشکل دارد که بايد اين مسئله حل شود.
 
راستينه با تاکيد بر اينکه نظام فرهنگي مي تواند اقتصاد ما را متحول کند بيان داشت: اگر شرکت هاي دانش بنيان موفق شده اند به خاطر نظام مديريتي آن است که تفکر فرهنگي در آن غالب است.
 
وي با بيان اينکه حوزه فرهنگ حوزه مظلومي است که اگر ورود کنيم با هجمه هايي مواجه شديم گفت: امروز دنيا به اين نتيجه رسيده براي ارتقا توسعه بايد به سمت ارتقا نيروي انساني حرکت کند.
 
راستينه با اشاره به اينکه قانون حمايت از خانواده ها بسيار حائز اهميت است، اگر خانواده ها مورد تشويق قرار نگيرند  شاهد از هم گسيختگي در جامعه نيز خواهيم بود بيان داشت: تا کنون قانون هاي زيادي براي حمايت از خانواده هدف گذاري شده است و که برخي از آن ها اجرايي شده از جمله حمايت از زوجين نا باور که مي توانند تا سقف ۵۰ ميليون تومان در سال از خدمات استفاده کنند.
 
وي اظهار داشت: وام ازدواج جوانان به ۷۰ ميليون تومان رسيده است و زوجه زير ۲۳ سال نيز مي توانند ۱۰۰ ميليون تومان  وام بگيرند و در سال ۱۴۰۱ اين وام به ۱۵۰ ميليون مي رسد.
 
انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html