پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251198
تسهيل امور ايرانيان خارج کشور در دستورکار جدي دولت قرار دارد
تاریخ انتشار : 1400/10/21 10:08:59
نمایش : 1282
وزير امور خارجه کشورمان گفت: تسهيل در امور مرتبط با ايرانيان مقيم خارج از کشور و برقراري و تقويت خطوط پروازي در دستورکار جدي دولت قرار دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين اميرعبداللهيان وزير امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌هاي سفرش به عمان، با حضور در جمع صميمي ايرانيان مقيم اين کشور با حاضرين در اين نشست به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
 
در اين ديدار که جمعي از چهره‌هاي شاخص ايراني، اساتيد دانشگاه، فعالان اقتصادي، ورزشي و فرهنگي حضور داشتند، برخي از هم‌ميهنان به ارائه نظرات و ديدگاه‌هاي خود در خصوص موضوعات مختلف پرداختند.
 
اميرعبداللهيان نيز ضمن قدرداني از حضور ارزشمند نخبگان ايراني در اين نشست صميمي، ظيفه وزارت امور خارجه در جهت تسهيل امور ايرانيان خارج از کشور را مورد تأکيد قرار داد و رويکرد رئيس‌مهور کشورمان در حوزه ايرانيان مقيم خارج از کشور را عمل‌گرايانه و در جهت حل مشکلات ايرانيان توصيف کرد.
 
وزير امور خارجه کشورمان تصريح کرد: تسهيل در امور مرتبط با ايرانيان مقيم خارج از کشور، برقراري و تقويت خطوط پروازي، توسعه خطوط کشتيراني و تلاش در جهت تصويب قانون جامع حمايت از ايرانيان خارج از کشور در دستور کار جدي دولت قرار دارد.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html