پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251193
صدري: حذف پرسپوليس از آسيا را به اوليايي تبريک مي‌گويم/ تعداد هواداران اين دو تيم از جمعيت بسياري از کشورهاي آسيا بيشتر است
تاریخ انتشار : 1400/10/18 10:07:52
نمایش : 1122
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: برنامه‌اي در کار بوده که استقلال و پرسپوليس را از ليگ قهرمانان حذف کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مجيد صدري سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره حذف تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و گل‌گهر از ليگ قهرمانان آسيا 2022 اظهار داشت: به‌عنوان سرپرست و مدير باشگاه پرسپوليس به هواداران مي‌گويم که در اين زمينه هيچ کوتاهي نکرديم. به کاظم اوليايي عضو کميته صدور مجوز حرفه‌اي فدراسيون فوتبال که زحمت کشيد و از روز اول به دنبال حذف باشگاه ما بود، تبريک مي‌گويم و به او توصيه مي‌کنم منتظر پاسخ هواداران پرسپوليس باشد.
 
وي با بيان اينکه تلاش زيادي براي حذف نشدن پرسپوليس از ليگ قهرمانان آسيا کرد، گفت: تمام ضربه‌اي که به ما خورد، از اولين مصاحبه اوليايي و گزارش‌هاي او بود. ما ذره‌اي خلاف صحبت‌هاي اين دوستان عمل نکرديم و بسياري از موارد مربوط به دوره مديريت من و آجورلو نيست. اين مسائل به سال‌هاي گذشته مربوط مي‌شود، اما همه آنها را پاسخ داديم. کميته استيناف به ما سه ماه فرصت داد و ما را يک ميليارد تومان جريمه کرد.
 
سرپرست باشگاه پرسپوليس که با برنامه «شب‌هاي فوتبالي» گفت‌وگو مي‌کرد، با اشاره به فرصت ۳ ماهه کميته استيناف صدور مجوز حرفه‌اي به سرخابي‌ها و جريمه يک ميليارد توماني آنها تصريح کرد: از AFC مي‌پرسم اگر زمان ارائه شده توسط کميته استيناف که نماينده شماست، مورد قبول شما نيست، چرا ما را سر کار گذاشتيد؟ عزيزي خادم همه تلاش‌هاي لازم را انجام داد و سجادي در هيئت دولت گفت سهامداران دو باشگاه را جدا کرده‌ايم، اما اوليايي گفت اين اتفاق صوري است. معلوم است که AFC چنين اقدامي مي‌کند.
 
«برنامه‌اي در کار بوده که استقلال و پرسپوليس را از ليگ قهرمانان حذف کنند؛ آقايان پاسخگو باشند.»، صدري ضمن بيان اين جمله خاطرنشان کرد: پرسپوليس بيش از 40، 50 ميليون هوادار دارد و بيشترين هواداران آسيا متعلق به ماست. AFC مي‌گويد ما بدهکار هستيم، اما ۳ ميليون و 400 هزار دلار باشگاه بلوکه است و ما بيش از 40 نامه زديم که پول ما را آزاد کنند. اگر اين اتفاق بيفتد، هيچ بدهي نخواهيم داشت. اگر هواداران اين دو تيم را جمع کنيم، تعداد آنها از جمعيت بسياري از کشورهاي آسيا بيشتر مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html