پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251181
۲ دستورکار براي خنثي‌سازي و رفع تحريم‌ها/وضع کالاهاي اساسي خوب است
تاریخ انتشار : 1400/10/11 09:07:41
نمایش : 1327
رئيس‌جمهوري کشورمان با اشاره به دو دستور کار دولت براي خنثي‌سازي و رفع تحريم‌ها، گفت: وضعيت کالاهاي اساسي در شرايط خوبي قرار دارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي شامگاه جمعه در ديدار با آيت الله شبيري زنجاني ضمن بيان گزارشي از اقدامات و برنامه‌هاي دولت سيزدهم، به سفر استاني قم اشاره کرده و افزود: مبناي دولت اين بوده که همراه با کار ستادي، سرکشي از استان‌ها هم در دستور کار قرار گيرد.

 
وي با ارائه گزارشي از ديدارها و نشست‌هاي سفر دو روزه به اين استان، اظهار داشت: تصميمات کوتاه مدت و ميان مدتي براي حل برخي مشکلات قم اتخاذ شد.
 
وضعيت کالاهاي اساسي در شرايط خوبي قرار دارد
 
حجت الاسلام رئيسي با تاکيد بر اينکه وضعيت کالاهاي اساسي در شرايط خوبي قرار دارد، گفت: در ابتداي دولت کمبودهايي در زمينه تامين نيازهاي اصلي سفره مردم داشتيم، اما با اقداماتي اين مشکل حل شد.
 
رئيس جمهور با اشاره به وجود تورم در جامعه خاطر نشان کرد: نسبت به تورم که مردم هم به حق گلايه‌مند هستند يکسري اقدامات اشتباه گذشتگان را ديگر انجام نداديم که منجر به سير نزولي شاخص تورم در کشور شده است؛ از جمله استقراض از بانک مرکزي، که دولت براي پرداخت حقوق از اين روش استفاده نکرد.
 
وي با اشاره به دو دستور کار دولت در خنثي سازي و رفع تحريم‌ها گفت: قرارگاهي به رياست معاون اول رئيس جمهور براي خنثي سازي تحريم‌ها در دولت ايجاد شده و براي رفع تحريم‌ها هم دستگاه ديپلماسي در حال تلاش است.
 
اميدواري براي رفع مشکلات مردم
 
آيت الله العظمي شبيري زنجاني نيز در اين ديدار با ابراز اميدواري براي رفع مشکلات مردم تصريح کرد: هر کس عمل به وظيفه کند خداوند هم به او کمک خواهد کرد.
 
اين مرجع تقليد شيعيان جهان افزود: ان شاالله خداوند به شما کمک کند تا مشکلات حل شود.
 
رئيس جمهور امشب با آيت الله صافي گلپايگاني هم ديدار و گفتگو کرد.
انتهاي پيام؛ 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html