پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251179
سردار سليماني از دل‌هاي آزادگان حذف شدني نيست/ مقابله به مثل و حضور موثر، تنها راه مبارزه با دشمني‌ها در فضاي مجازي
تاریخ انتشار : 1400/10/11 09:02:34
نمایش : 1283
نماينده مردم شهرستان‌هاي فارسان، کوهرنگ، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: سردار قاسم سليماني قلب‌ها را تسخير کرد و کسي نمي‌تواند ايشان را حذف کند، اگر در فضاي مجازي دشمني‌هايي درخصوص اين شهيد بزرگوار انجام مي‌شود همگي ظاهري و بي اثر است چراکه وي در قلب‌هاي آزادگان جهان جاي دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قدرت‌الله حمزه نماينده مردم شهرستان‌هاي فارسان، کوهرنگ، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: حتي شهادت سردار قاسم سليماني به عنوان يک سرباز ملت باعث خير و برکت براي کشور بود.
 
وي افزود: اين مرد بزرگ با شهادت خود انقلاب و امنيت ايران اسلامي را بيمه و به کشورهاي ديگر صادر کرد.
 
نماينده مردم شهرستان‌هاي فارسان، کوهرنگ، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: شهيد سليماني متعلق به مردم ايران نبود بلکه وي يک شخصيت ملي است که همه آزادگان دنيا به او افتخار مي‌کنند و مديونش هستند.
 
حمزه عنوان کرد: متاسفانه برخي رفتارهاي مغرضانه درخصوص اين شهيد بزرگوار وجود دارد که البته نمي‌توان از آن‌ها که دشمنان ديرينه و قسم خورده اين کشور هستند انتظاري جز اين داشت که تبليغات منفي عليه شخصيت اين شهيد بزرگوار از خود نشان دهند.
 
وي خاطرنشان کرد: سردار قاسم سليماني قلب‌ها را تسخير کرد و کسي نمي‌تواند ايشان را حذف کند، اگر در فضاي مجازي دشمني‌هايي درخصوص اين شهيد بزرگوار انجام مي‌شود همگي ظاهري و بي اثر است چراکه وي در قلب‌هاي آزادگان جهان جاي دارد.
 
نماينده مردم شهرستان‌هاي فارسان، کوهرنگ، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: شهيد حاج قاسم سليماني به‌واسطه اخلاص، معنويت و صداقتي که داشت معروف و شناخته شد، وي خود را براي مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومين وقف کرد.
 
حمزه بيان کرد: اميد است خداوند به مردم ايران و همه آزادگان جهان اين توفيق را بدهد که خط اين شهيد بزرگوار را ادامه دهند چراکه عامل بيداري و هوشياري همه جهانيان شد.
 
وي تصريح کرد: فضاي مجازي يک فضايي است که قابل کنترل نيست از همين رو جوانان و نخبگان ايراني بايد در اين عرصه ورود کرده و نه‌تنها با دشمني‌هايي همچون حذف مطالب، عکس‌ها و کليپ‌هاي شهيد حاج قاسم سليماني در پلتفرم‌هاي خارجي مقابله به مثل کنند بلکه تهاجمي عمل کنند تا بتوانند فرهنگ اسلام، فرهنگ سردار سليماني و... را ترويج کنند.
 
نماينده مردم شهرستان‌هاي فارسان، کوهرنگ، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي افزود: فضاي مجازي از کنترل خارج است؛ البته بايد زيرساخت‌ها تقويت و هدايت شود تا نخبگان ايراني بتوانند به صورت جدي و وسيع وارد عمل شوند، به دنبال تقويت کاربران فضاي مجازي هستيم.
 
حمزه ادامه داد: امروز همه چيز به فضاي مجازي محدود شده است و اگر ما در اين فضا قوي عمل نکنيم ضرر خواهيم کرد، قطعا همانطور که در فضاي حقيقي ايران پيروز ميدان بود در فضاي مجازي نيز جوانان اين کشور هستند که موفق خواهند بود.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html