پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251176
گل‌محمدي: ديدار سپاهان - پرسپوليس يکي از فني‌ترين و جذاب‌ترين بازي‌هاي ليگ است/ چرا بايد در زمين بي‌طرف بازي کنيم؟!
تاریخ انتشار : 1400/10/08 07:54:09
نمایش : 1331
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از ديدار تيمش مقابل سپاهان به‌عنوان يکي از فني‌ترين بازي‌هاي ليگ برتر ياد کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يحيي گل‌محمدي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم ليگ برتر اظهار داشت: خوشحاليم به شهر خوب و باصفاي اراک آمديم. از همه هواداران به خاطر استقبال گرمي که از ما داشتند تشکر مي‌کنيم. هميشه ديدن هواداران باعث انرژي بيشتر براي همه ما مي‌شود. يک بازي مهم و حساس را در پيش داريم. هر دو تيم از لحاظ فني در سطح بالايي هستند و فکر مي‌کنم يکي از فني‌ترين بازي‌هاي ليگ باشد. همه مي‌دانيم کيفيت سپاهان با توجه به امکانات و مهره‌هاي خوبي که جذب کرده و کادر فني خوبي که دارد، بالاست و يکي از مدعيان قهرماني ليگ برتر به شمار مي‌رود.
وي در ادامه افزود: از آن طرف هم ما هم پرسپوليس هستيم، تيمي که هميشه از زمان تأسيس تا الان مدعي قهرماني بوده است. فکر مي‌کنم تقابل دو تيم مي‌تواند فني و جذاب باشد. اميدوارم نتيجه خوبي بگيريم و بازي فني و خوبي را ارائه کنيم.
 
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره انتخاب شهر اراک به‌عنوان ميزبان ديدار سپاهان - پرسپوليس و اينکه تيمش پيش از اين تجربه دو شکست در شهر اراک را داشته است، گفت: نتايج گذشته هيچ تضميني براي برد يا باخت نيست. اينکه اتفاقات قبل را به الان ربط بدهيم خوب نيست و نمي‌توانيم به اين مسئله فکر کنيم. فردا روز، هفته و فرصت جديد براي ماست و دوست داريم بهترين عملکرد را داشته باشيم و با تمام قوا به ميدان برويم.
 
«پيش از شروع ليگ بازي دوستانه‌اي بين سپاهان و پرسپوليس انجام شد تا تنش‌ها کم شود، اما باز هم در چند روز گذشته شاهد تنش‌هايي بين دو تيم بوديم.»، گل‌محمدي در واکنش به طرح اين موضوع تصريح کرد: ما مربيان تمام تمرکزمان روي مسائل فني است. فکر مي‌کنم نويدکيا هم در جريان اين موضوع نبوده است. کساني که در بحث رسانه‌اي سپاهان فعاليت دارند بايد پاسخگو باشند. در يک رقابت که دو تيم مي‌خواهند مردانه مقابل يکديگر قرار بگيرند، بحث احترام گذاشتن است. اولين چيز احترام است که مي‌تواند رقابت را سالم‌تر کند. اينکه چرا ما بايد اينجا بازي کنيم، من کلاً نسبت به اين رأي معترضم. رأي‌هاي عجيبي به نظرم داده شده است و نبايد دو تيمي که فوتبال خوبي بازي مي‌کنند در زمين بي‌طرف بازي کنند. هم براي ما خوب نيست و هم سپاهان. هم آنها استاديوم مجهزي دارند و هم ما. هر رأي که صادر مي‌شود بايد همه جوانب را در نظر گرفته شود. اينکه سپاهان و پرسپوليس در زمين بي‌طرف بازي کنند به نفع تيم‌هايي است که مدعي قهرماني هستند. آنها از اين رأي سود مي‌برند و هم ما و هم سپاهان ضرر مي‌کنيم. به نظرم در رأي بيشتر به آن‌ها فکر شده است تا متضرر شدن سپاهان و پرسپوليس.
 
وي در ادامه در پاسخ به سؤالي درباره رأي صادرشده براي بازيکن گابني گل‌گهر و متضرر شدن پرسپوليس از اين رأي توضيح داد: اگر در اين اتفاق صد درصد باشگاه گل‌گهر مقصر بود، حرفي نبود،‌ ولي تمام تقصيرها را نمي‌شود گردن اين تيم انداخت. بخشي از اين اتفاقات به خاطر بي‌توجهي مسئولان فدراسيون، روابط بين‌الملل و ... بوده است. من مي‌گويم بخشي از اين اتفاقات به خاطر عدم مسئوليت‌پذيري فدراسيون است. در اين رأي منافع همه باشگاه‌ها زير سؤال بردند و اين رأي غيرمنصفانه در حق باشگاه‌هاي ديگر است. اينکه دو سه باشگاه از اين رأي سود بردند دليل بر اين است که بقيه باشگاه‌ها ضرر کردند. اين امتيازات نبايد الان در جدول لحاظ شود و سازمان ليگ اشتباه بزرگي کرد. اين رأي هنوز قطعيت پيدا نکرده است و بايد در استيناف بررسي و بعد از آن در جدول لحاظ شود. دوستان عجله کردند و ظاهراً در اين مسائل عجله دارند.
 
سرمربي پرسپوليس راجع به انتقاد اين باشگاه نسبت به انتخاب وحيد کاظمي براي ديدار سپاهان - پرسپوليس توضيح داد: ما اعتراض رسمي به اين انتخاب نداشتيم. در مورد داوري بعد از بازي مي‌شود صحبت کرد و هيچ پيش‌قضاوتي نسبت به انتخاب کاظمي نداريم. اگر صحبتي باشد بعد از داوري صحبت مي‌کنيم. ما براي تيم داوري آرزوي موفقيت مي‌کنيم. اميدواريم تمرکز خوبي داشته باشند و تصميمات خوبي بگيرند. ما نسبت به انتخاب همه داوران خوش‌بين هستيم و حس خوب داريم و اميدواريم داوران عملکرد خوبي داشته باشند.
گل‌محمدي در واکنش به حاشيه‌هاي جديد ايجادشده درباره حضور مهدي مهدوي‌کيا در يک ديدار دوستانه عنوان کرد: خيلي راحت از روي اسامي و افراد رد نشويم. يک نگاه به گذشته داشته باشيم مي‌بينيم که مهدي چه فداکاري،‌ جانفشاني و از خود گذشتگي براي تيم ملي ايران و اهتزاز پرچم کرده است. او از خودش و جانش گذشته است. من يادم مي‌آيد که سال 2006 وقتي به آلمان رفتيم، مهدي از ناحيه کمر مصدوميت شديدي داشت.
 
خودمان فکر مي‌کرديم به بازي‌ها (جام جهاني) نمي‌رسد، ولي صبح و شب فيزيوتراپي مي‌کرد. او با درد براي تيم ملي بازي مي‌کرد. خيلي‌ها اين را نمي‌دانند و زود فراموش مي‌کنند. اين يک نمونه است. نبايد خيلي راحت عليه کسي که باعث افتخار و سربلندي کشورمان شده است، آنهم به خاطر يک اتفاق که درست و غلطش را نمي‌دانيم، موضع تخريبي بگيريم. متأسفانه کساني توئيت مي‌زنند که زماني که مهدوي‌کيا بازي مي‌کرد اينها بچه بودند و هيچ جايگاهي در فوتبال کشور نداشتند. آنها الان در مورد مهدي توئيت مي‌زنند و تخريبش مي‌کنند. کمي قدرشناس باشيم و گذشته افراد را بهتر ببينيم. در اين مسئله مهدي چيزي را از دست نداده است و اين ما هستيم که با قضاوت‌مان خيلي چيزها را از دست مي‌دهيم.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html