پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251173
فردگرايي آسيب اين روزهاي جامعه ايراني/ مردم خود را از آموزش بي نياز مي بينند
تاریخ انتشار : 1400/10/08 07:46:37
نمایش : 1296
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان چهارمحال و بختياري گفت: فردگرايي به آسيب اين روزهاي جامعه تبديل شده است و بايد از اين روحيه خطرناک فردگرايي خارج شويم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان چهارمحال و بختياري در نشست مديران قضايي استان با فعالان فضاي مجازي که با موضوع پيشگيري از وقوع جرم و کنترل آسيب هاي اجتماعي، اظهار کرد: اطلاعات حقوقي مردم اين استان پايين است.

وي افزود: در حال حاضر ۱۷٠ هزار زنداني در کشور وجود دارد و ايران هشتمين کشور در دنيا به لحاظ تعداد زندانيان است، اين در حالي است که بايد فضاي زندان ها و شمار زندانيان در کشور کاهش پيدا کند.

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان چهارمحال و بختياري ادامه داد: در ايران ۲٠ برابر يک دانش آموز هزينه زندانيان مي شود.
موسوي با تاکيد بر اينکه به کار گرفتن مردم در قضاياي مختلف ازجمله آسيب هاي اجتماعي بسيار مهم است، عنوان کرد: مهم ترين چالش امروز جامعه ايراني قانون گذاري است.

موسوي خاطرنشان کرد: براي مسئله مهم ازدواج چندين دور مشاوره نياز است اما زوج هاي جواني که قصد ازدواج دارند هنوز اين مشاوره ها را قبول ندارند و سعي مي کنند به هر نحوي در آن ها شرکت نکنند.

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان چهارمحال و بختياري اضافه کرد: مردم خود را از آموزش بي نياز مي بينند و حاضر نيستند آيتم هاي مربوط به آموزش هاي زندگي را سپري کنند.

موسوي بيان کرد: فردگرايي به آسيب اين روزهاي جامعه تبديل شده است و بايد از اين روحيه خطرناک فردگرايي خارج شويم.

وي با بيان اينکه در حال حاضر مجموعه دادگستري مبتلابه آسيب هاي اجتماعي است، قضات دادگستري چهارمحال و بختياري به لحاظ پاکدستي و کاهش جرائم هميشه جز استان هاي برتر هستند اما هنوز با شرايط آرماني فاصله داريم.

انتهاي پيام/۱٠۳۱ج 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html