پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251167
سردار دلها؛ قهرمان قرن، مرد ميدان و يل ايلم
تاریخ انتشار : 1400/10/06 08:00:39
نمایش : 1756
قهرمان قرن در مبارزه با تروريست هاي تکفيري اگر چه متعلق به همه ايران است و زاده استان شهيد پرور کرمان اما به دليل پيوند نژادي که با ايل ولايت مدار و انقلابي بختياري دارد در قلب مردم بختياري تا ابد ماندگار است .
به گزارش خبرنگار جهانبين نيوز؛ محمد رضا عسکري ارمندي کارشناس مسائل سياسي طي يادداشتي با عنوان " قهرمان قرن، مرد ميدان و يل ايلم " به بيان جايگاه سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني در قلب مردم پرداخت.

شهادت سردار دلها قطعاً يکي از بزرگترين اتفاقات تلخ براي نسل جوان انقلاب اسلامي است، بسياري از جوانان اين مرز و بوم به دليل فاصله سني نه دوران انقلاب اسلامي را احساس کردند و نه دوران جنگ تحميلي، اما شهادت سردار حاج قاسم سليماني براي اين نسل همانند همان دوران انقلاب و دفاع مقدس است زيرا سردار دلها يادگار تمام دوران سخت انقلاب اسلامي بود.

شهادت حاج قاسم سليماني براي خيلي از هم نسل هاي ما غم بزرگ و فراموش نشدني محسوب مي شود زيرا همه مردم و به خصوص جوانان مي دانند که حاج قاسم زماني که مردانه در ميدان نبرد با تکفيري هاي وابسته به محور عبري، عربي، غربي مي جنگيد و براي نجات بشريت از وجود نحس گروه هاي تروريستي همچون داعش، تبديل به قهرمان قرن شد.

شهيد سليماني نه تنها براي ايرانيان بلکه براي همه مردم جهان به ويژه ملت هاي مظلوم مسلمان قهرمان امت محسوب مي شود، سردار دلها در قلب ملت هاي مظلوم جاودانه شد چون پرورش يافته مکتب ناب انقلاب اسلامي بود به عبارتي تمام ارزش هاي اصيل انقلاب در وجود شهيد سليماني نهادينه شده بود و اين ارزش ها در ميدان عملي مي شد عامل مهمي که شهيد سليماني را تا ابد در دل تاريخ اين سرزمين جاودانه خواهد کرد زيرا حاج قاسم فرمانده دل ها بود.

قهرمان قرن در مبارزه با تروريست هاي تکفيري اگر چه متعلق به همه ايران است و زاده استان شهيد پرور کرمان اما به دليل پيوند نژادي که با ايل ولايت مدار و انقلابي بختياري دارد در قلب مردم بختياري تا ابد ماندگار است و همانگونه که " يل ايلم " سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني تا آخرين قطره خون براي اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با اطاعت از مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، مردانه ايستاد و از همه آنچه داشت گذشت قطعا مردم قهرمان بختياري نيز با الگو قرار دادن حاج قاسم ادامه دهنده راه يل ايل خواهند بود.

شهادت حاج قاسم سليماني، قهرمان تمام مردم ايران و ملت هاي مظلوم جهان موجب شکل گرفتن مکتب و تفکر سليماني شده که قطعا حاصل آن تولد هزاران سليماني خواهد بود، کساني که روزي با نابودي ظالمين به خصوص رژيم کودک کش صهيونيستي آرزوي حاج قاسم که همان آزادي قدس است را محقق خواهند کرد.



انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html