پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251119
غبار روبي و عطر افشاني قبور مطهر شهداي شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1400/09/04
نمایش : 1818
به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج جمعي از بسيجيان و مسئولان شهر فارسان با حضور در گلزار شهداي شهر فارسان ضمن غبار روبي و عطر افشاني قبور مطهر شهدا با ايشان تجديد بيعت کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت فرا رسيدن هفته ي مبارک بسيج ، آيين غبار روبي و عطر افشاني قبور مطهر شهداي شهر فارسان با حضور پرشور بسيجيان، نيروهاي نظامي و انتظامي، امام جمعه و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي شهر فارسان در مزار شهداي شهر فارسان برگزار شد . بسيجيان و حاضرين در اين برنامه ضمن عطرافشاني و غبار روبي قبور مطهر شهيدان با آرمان هاي شهداء و امام راحل ( ره ) ميثاقي دوباره بستند .

سيد هادي صالحي فرمانده سپاه ناحيه فارسان در خصوص اين برنامه به خبرنگار افتخاري بسيج گفت: مهمترين و بالاترين فرهنگي که نظام مقدس ما بر پايه آن بنا شده فرهنگ ايثار و شهادت برگرفته از نهضت امام شهيدان، حضرت اباعبدلله الحسين عليه السلام است. جامعه‌اي که در آن فرهنگ ايثار و شهادت جاري باشد هيچ وقت در مقابل ظلم و ستم و بي‌عدالتي سر تعظيم فرود نمي‌آورد و همواره آن جامعه در عرصه‌هاي مختلف سرافراز است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html