پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251116
پشتيبان ولايت‌فقيه باشيد هر صدايي غير از اين باشد صداي دشمن است
تاریخ انتشار : 1400/09/04 10:09:58
نمایش : 1094
معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: بسيجي کسي است که همواره درصحنه و رابطه ناگسستني با انقلاب و ولايت‌فقيه دارد و امام فرمودند پشتيبان ولايت‌فقيه باشيد هر صدايي غير از اين باشد صداي دشمن است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار يدالله  جواني در همايش اقتدار بسيجيان  شهرستان فارسان ضمن گرامي داشت ياد و خاطره همه شهدا شهرستان گفت: در اين روز گرامي مي‌داريم ياد 225 شهيد سرافراز شهرستان فارسان و درود مي‌فرستيم به روح بلند و ملکوتي امام و آرزوي سلامتي و طول عمر داريم براي مقام معظم رهبري مدظله عالي
 
وي افزود: تبريک مي‌گويم اين هفته و تبريک مي‌گويم 5 آذر سالروز تأسيس بسيج به‌فرمان امام (ره)، وقتي منظومه فکري امام را مطرح مي‌کنيم در واقع سخن از بزرگ‌مردي به ميان مي‌آيد که تجسم واقعي اسلام را در زمان ما بيان نمودند.
 
وي خاطرنشان کرد: امروز حکيم انقلاب مقام معظم رهبري امتداد امام هستند و تداوم خط امام خميني (ره) در جهان سراغ نداريم که رهبر دوم تماماً مثل رهبر اول باشد همان‌طور که پيامبر و ائمه در امتداد هم هستند مقام معظم رهبري امتداد حضرت امام خميني (ره) است.
 
وي تصريح کرد: اگر کسي در منظومه فکري امام جايگاه بسيج را درک کند با هر جايگاه، رتبه و مقامي که دارد آرزو مي‌کند بسيجي باشد بسيج جايگاه رفيعي دارد و خوش به حال شما که امروز لبيک گفتيد و تجديد ميثاق با شهدا، امام ولايت داشتيد امام نيز به خلوص وصفاي بسيجيان غبطه مي‌خورد، بسيج لشکر مخلص خداست.
 
سردار جواني اظهار داشت: در 43 سال گذشته بسيجيان ما درصحنه بوده‌اند و وقتي لشکر مخلص در صحنه باشند نصرت خدا هم نازل مي‌شود در 43 سال گذشته به برکت مجاهدت‌هاي آشکار و پنهان توانستيم بر دشمن غلبه کنيم و در مقام اين‌همه فشار کوتاه نيامده‌ايم بلکه بلندقامت‌تر و پرتوان‌تر کار خود را انجام مي‌دهيم روزي همه دنيا جمع شدند و جنگ را بر ما تحميل کردند اکنون صدام کجا و ايران کجا و اين‌ها همه به خاطر بسيج است بسيج لشکر مخلص خداست و شما برگزيدگان روي زمين هستيد
 
معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: انقلاب اسلامي تنها انقلابي است که نقشه راه دارد، اهداف مشخص دارد و دشمن از همين وحشت دارد انقلاب اسلامي تنها انقلابي است که چهره انقلاب را سپري کرده است.
 
وي در ادامه بيان داشت: بايد بدانيم امروز دشمن نگران‌تر از ديروز به دنبال اين است که بر روي موفقيت‌هاي ما انگشت بگذارد و آن را به نقطه مقابلش تبديل کند يکي ايمان و ديگري قدرت که عامل برتري ماست. دشمن مي‌خواهد با تهاجم فرهنگي و ايجاد شکاف و اختلاف و هر موضوعي شکاف و اختلاف و دودستگي ايجاد کند بحث قومي، مذهبي، بحث انساني هر جا ظرفيتي هست مي‌خواهد استفاده کند و اختلاف ايجاد کند دشمن به سد محکمي برخورد کرده و مي‌خواهد از درون اين سد را تضعيف کند.
 
وي خاطرنشان کرد: بسيجي کسي است که همواره درصحنه و رابطه ناگسستني با انقلاب و ولايت‌فقيه دارد و امام فرمودند پشتيبان ولايت‌فقيه باشيد هر صدايي غير از اين باشد صداي دشمن است و اگر اين‌گونه نباشد حلقوم در اجاره دشمن قرارگرفته. ما بايد بدانيم کشور ما اگر مشکلي دارد به دست ما، مسئولين ماتحت هدايت‌هاي رهبري همگي قابل‌حل هستند امروز اگر اين اقتدار وجود دارد به خاطر تبعيت از سياست‌هاي کلان رهبري است.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html