پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251114
بسيج شجره طيبه‌اي است که از بدنه خود مردم شکل‌گرفته
تاریخ انتشار : 1400/09/02 11:12:32
نمایش : 1070
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: بسيج شجره طيبه‌اي است که بايد به‌حق آن را معجزه معمار کبير انقلاب دانست که از بدنه خود مردم شکل‌گرفته و در تمام ادوار تاريخ درخشان انقلاب اسلامي، مايه سرافرازي، اقتدار و اتحاد کشور عزيزمان بوده است.
سيد هادي صالحي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان از اجراي بيش از 200 عنوان برنامه با رويکردهاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، محروميت‌زدايي و امداد گري در شهرستان فارسان خبر داد.
 
به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج سيد هادي صالحي در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: هم‌زمان با فرارسيدن هفته بسيج بيش از 200 عنوان برنامه ويژه هفته بسيج با رويکردهاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، محروميت‌زدايي و امدادگري و هنري با هدف ترويج روحيه و تفکر بسيجي و همچنين ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در سطح شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.

صالحي در ادامه گفت: ازجمله برنامه‌هاي شاخصي که در اين هفته اجرا خواهد شد مي‌توان به نمايشگاه اقتصاد مقاومتي و فرهنگي ياوران ولايت که با همکاري همه اقشار بسيج سطح شهرستان در محل حسينيه ثارالله حوزه مقاومت بسيج سپهبد شهيد سليماني فارسان برپاشده است اشاره کرد. اين نمايشگاه که به لحاظ کيفي در سطح کشوري بنا شده است تا پايان هفته بسيج برپا خواهد بود و علاقه‌مندان به عرصه بسيج مي‌توانند از آن ديدن کنند.
 
وي گفت: بسيج شجره طيبه‌اي است که بايد به‌حق آن را معجزه معمار کبير انقلاب دانست که از بدنه خود مردم شکل‌گرفته و در تمام ادوار تاريخ درخشان انقلاب اسلامي، مايه سرافرازي، اقتدار و اتحاد کشور عزيزمان بوده است. اينجانب هفته مبارک بسيج را که به شعار بسيج پاره تن مردم است، مزين گشته است به همه بسيجيان سرافراز و مردم هميشه درصحنه شهرستان فارسان تبريک عرض مي‌نماييم و اميدوارم که بتوانيم با گسترش تفکر بسيجي بر همه مشکلات کشور فائق آييم.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html