پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251098
زمان پايان يافتن کرونا مشخص نيست/ مردم همچنان پروتکل‌ها را رعايت کنند
تاریخ انتشار : 1400/08/23 08:34:15
نمایش : 1324
معاون وزير و رئيس سازمان غذا و دارو با بيان اينکه همدان از استانهاي برجسته درشاخص هاي سلامت است گفت: زمان پايان يافتن بيماري کرونا بر هيچ کس معلوم نيست، اميد است موج بعدي کرونا به شدت موج پنجم نباشد و اين مستلزم همراهي مردم با کادر درمان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ بهرام دارايي عصر امروز در آيين تکريم و معارفه رييس دانشگاه علوم پزشکي همدان با اشاره به اينکه نام ابن سينا شايسته دانشگاه بزرگ و پرافتخار همدان است اظهار کرد: خوشحال هستم امروز در اين جمع حضور دارم و در بين مردماني هستم که هم يادآور رشادت دلاورمرداني چون شهيد همداني و حکيماني نظير ابوعلي سيناست.

 
وي با بيان اينکه شاخص‌هاي استان نشاندهنده عملکرد مديران دانشگاه است عنوان کرد: گزارش عملکردي که آقاي حيدري مقدم در اين مراسم ارايه داد گواه ارتقاي شاخص‌هاي سلامت در استان همدان است و من مي‌دانم که ارتقاي شاخص‌ها در شرايط کرونا چقدر سخت بوده و خوشحالم اين اتفاق به بهترين شکل در استان رخ داده است.
 
 معاون وزير و رئيس سازمان غذا و دارو ادامه داد: روحيه جنگاوري رزمندگان دفاع مقدس امروز وارد دانشگاه علوم پزشکي همدان شده و مديراني که سابقه حضور در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل را داشته‌اند در راس مديريت اين سيستم قرار گرفته‌اند و با همان روحيه جهادي اين مجموعه را مديريت مي‌کنند.
 
وي با بيان اينکه زمان پايان يافتن بيماري کرونا بر هيچ کس معلوم نيست خاطرنشان کرد: اميد است موج بعدي کرونا به شدت موج پنجم نباشد و اين مستلزم همراهي مردم با کادر درمان و همه افراد تاثيرگذار به ويژه علما و روحانيون است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکي همدان نيز با اشاره به توفيقات ارزنده دانشگاه علوم پزشکي همدان در سيستم سلامت کشور گفت: مسير توفيقات دانشگاه را پرتوان و پرقدرت ادامه خواهيم داد.
 
محمد مهدي مجذوبي با تاکيد بر اينکه بر خود وظيفه مي‌دانم از زحمات آقاي حيدري مقدم در کسوت رياست دانشگاه قدرداني کنم اظهار کرد: کرونا در منظر برخي افراد همان آمارهايي است که به صورت روزانه اعلام مي شود و براي بسياري از افراد جامعه ملموس نيست اما نگاه مستمر و پايشي ما در اين مدت نشان مي‌دهد کرونا عرصه سخت و نفس‌گيري براي سيستم سلامت بود.
 
وي با بيان اينکه ديدگاه مديريتي جديد نيز همت جانانه در مسير حفظ سلامت مردم است عنوان کرد: علاوه بر مسايل بهداشت و درمان اهتمام جدي به توسعه کمي و کيفي و ساير جنبه‌هاي آموزشي خواهيم داشت و با استفاده از همه ظرفيت‌هاي دانشگاه در طي مسير توسعه و اهداف از پيش تعيين شده گام برمي‌داريم.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکي همدان ادامه داد: يکي از مسايلي که همواره دغدغه من بوده است جوانگرايي جمعيتي است که تلاش خواهيم کرد در اين حوزه نيز منشأ اثر باشيم.
 
انتهاي پيام
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html