پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251090
سفر پرماجراي تيم ملي پرورش اندام به اسپانيا؛ از درگيري خونين تا متواري شدن دو ملي پوش
تاریخ انتشار : 1400/08/18 12:41:52
نمایش : 1223
تيم ملي پرورش اندام ايران درحالي با قهرماني به ميهن بازگشت که حواشي عجيب اين سفر و اين موفقيت را تحت الشعاع قرار داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ هفتاد و پنجمين دوره رقابتهاي پرورش اندام قهرماني جهان ۲۰۲۱ به ميزباني شهر سانتاسوساناي اسپانيا به پايان رسيد و ملي‌پوشان ايران موفق شدند بالاتر از رقبا عنوان قهرماني جهان را در مجموع تمامي رشته ها از آن خود کنند.

در پايان اين رقابتها تيم ملي ايران در مجموع مسابقات پرورش اندام، فيزيک، فيزيک کلاسيک، بادي کلاسيک، ماسکولار و فيتنس صاحب ۱۰ طلا، ۷ نقره و ۵ برنز و کسب ۲۴۵ امتياز شد و بالاتر از رقبا قرار گرفت تا بعد از يک سال وقفه و غيبت در رقابت هاي جهاني بار ديگر بر سکوي قهرماني جهان تکيه بزند. آخرين قهرماني ايران در جهان در سال ٢٠١٩ و در فجيره امارات رقم خورده بود.

اما اين مسابقات براي تيم ملي پرورش اندام ايران لبريز از حواشي عجيب و غريبي بود که طعم شيرين مدال هاي کسب شده را از بين برد تا موفقيت بدنسازي ايران به طور کامل زير اين حواشي کبود قرار گرفته و به آن توجهي نشود.
تيم ملي پرورش اندام ايران بامداد امروز به ميهن آمد در حاليکه اين حواشي عجيب تا لحظه بازگشت همراه تيم اعزامي بود.

حواشي که پيش از سفر و با شائبه حضور يکي از خويشاوندان آقاي رئيس در اين سفر کليد خورد اما در ادامه اتفاقات عجيب تري رخ داد تا اين سفر پرماجرا حسابي جنجالي شود.


*درگيري از اسپانيا تا فرودگاه!


اولين حاشيه عجيبي که در اين مسابقات رخ داد، درگيري عجيب و خونين در اسپانيا بود. در حين برگزاري اين مسابقات يکي از قهرمانان با اين استدلال که حق او خورده شده، قصد ايجاد حاشيه و درگيري با مسئولان فدراسيون جهاني را داشته که همين امر تبعاتي را براي اين عضو تيم ملي داشته است.

تبعات اعتراض اين عضو تيم ملي در طول مسابقات، هنگام بازگشت ملي پوشان به فرودگاه مشخص مي شود و يکي از اعضاي تيم با انتقاد از رفتار هم تيمي‌اش با او درگير مي شود و توسط يک جسم سخت به سر او آسيب جدي وارد مي کند.

ظاهرا اين ملي پوش پرورش اندام که از نتيجه اش ناراضي بود در فرودگاه دوحه با مسئولان تيم درگير شد. درگيري که موجب آسيب او از ناحيه سر و صورت شد.

خونريزي از ناحيه سر براي اين ملي پوش شرايط را حاد مي کند اما به دليل حرکت به سمت فرودگاه اين فرد به بيمارستان منتقل نمي شود و پس از آنکه بامداد امروز سه شنبه تيم ملي به ايران مي رسد او را با آمبولانس به يکي از بيمارستان‌هاي تهران انتقال مي دهند تا تحت مداوا قرار گيرد. ظاهرا شرايط او به علت خونريزي زياد وخيم بوده و براي عمل جراحي آماده شده است.

از طرفي ضارب در فرودگاه بعد از ملي پوشان از گيت خروج رد شد تا در تصاوير جشن قهرماني تيم ملي نباشد. البته داستان به همين جا ختم نشده و شنيده شده نزديکان اين شخص براي درگيري با مسئولان تيم ملي به فرودگاه رفته بودند که با وساطت تني چند از بزرگان اين رشته قضيه فيصله پيدا کرد.
 
*دو ملي پوش گم شدند!


تيم ملي بدنسازي درحالي به ايران آمد که اثري از دو نفر از ملي پوشان فيتنس نبود.

ظاهرا روز گذشته زماني که تيم ملي قرار بود هتل دن آنخل شهر سانتاسوسانا را به مقصد فرودگاه بارسلون ترک کند، با غيبت اين دو نفر مواجه مي شود. آن ها بي خبر هتل را ترک کرده و به مقصدي نامعلوم رفته بودند. مسئولان تيم ملي که از اين اتفاق اطلاعي نداشتند هرچه گشتند اين دو نفر را پيدا نکردند.

شب گذشته درحالي که تيم ملي در پرواز به سوي ايران بود، يکي از نفرات گمشده با انتشار پستي از حضور در سانتاسوساناي اسپانيا خبر داد تلويحا ماندنش در اسپانيا را تاييد کرد و نوشت: «هرکجا هستم باشم، آسمان مال من است!»

گفته مي شود شنيده شده اين دو ملي پوش در اسپانيا متواري شده و قصد بازگشت به ايران را ندارند.


انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html