پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251082
بارش‌ها، امروز عصر و شب شدت مي‌گيرد/ پيش‌بيني سرد شدن هوا در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1400/08/16 11:12:58
نمایش : 1358
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري گفت: شدت فعاليت اين موج بارشي براي شب و عصر امروز در مناطق شمالي ازجمله بن و سامان است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهران چراغ پور مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز، اظهار کرد: درنتيجه فعاليت سامانه بارشي در اين استان، بيشترين ميزان بارش در شهرستان بن و کمترين در شهرستان خانميرزا رقم خورد.

وي افزود: در ارتفاعات چهارمحال و بختياري به‌ويژه ارتفاعات منطقه کوهرنگ و بروجن شاهد بارش برف بوديم.

مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري ادامه داد: اين موج بارشي تا اواخر روز يکشنبه در استان به‌تناوب فعاليت خواهد داشت، در اين مدت بارش باران، گاهي همراه با رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستاني دور از انتظار نيست.

چراغ پور عنوان کرد: احتمال آب‌گرفتگي معابر عمومي و سيلابي شدن مسيل‌ها به‌ويژه در نيمه شمالي چهارمحال و بختياري، بخش‌هايي از جنوب استان (خانميرزا)  و بروجن وجود دارد.

وي خاطرنشان کرد: شدت فعاليت اين موج بارشي براي شب و عصر امروز در مناطق شمالي ازجمله بن و سامان است.

مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري اضافه کرد: صبح روز دوشنبه موج بارشي ضعيف مي‌شود اما همچنان انتظار بارش‌هاي خفيف و پراکنده در بخش‌هايي از جنوب و شرق استان وجود دارد.

چراغ پور بيان کرد: براي روز سه‌شنبه پديده خاصي پيش‌بيني نمي‌شود و کاهش نسبي دماي هوا در قالب مناطق چهارمحال و بختياري دور از انتظار نيست.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html