پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251081
اجازه دهيد استاندار چهارمحال و بختياري انتخاب شود/ بلاتکليفي و دل‌زدگي نتيجه تعلل بيش‌ازحد
تاریخ انتشار : 1400/08/16 11:05:23
نمایش : 1235
گروه‌هاي سياسي و برخي دست‌هاي پشت پرده اجازه دهند استاندار چهارمحال و بختياري انتخاب شود و از اعمال سليقه يا بعضاً تخريب گزينه‌هاي با سابقه اجرايي مناسب و خوب دست بردارند، تعلل بيش از اين صرفاً باعث ضرر و زيان به استان و دل‌زدگي مردم مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ حتي پيش از اينکه نتايج انتخابات سيزدهم رياست جمهوري مشخص شود، گمانه‌زني‌ها و ماراتني نفس‌گير براي انتخاب استانداران آغاز شده بود.
 
هر گروهي گزينه موردنظر خود را ارائه مي‌داد و جوانب را مي‌سنجيد تا درنهايت مراتب را به وزارت کشور ارائه دهد که ازجمله اين گروه‌ها مي‌توان به نمايندگان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي اشاره کرد.
 
هر کدام از نمايندگان چهارمحال و بختياري نيز در رقابت براي معرفي گزينه موردنظر خود براي تصدي استاندار اين استان تلاش کردند و گزينه‌هاي مختلفي با رزومه‌هاي متنوع ضعيف و قوي ارائه دادند.
 
هم‌اينک چهار ماه است از روي کار آمدن دولت سيزدهم مي‌گذرد و گوش‌ها در فضاي مجازي و حقيقي اين استان به زنگ انتخاب استاندار مانده است تا اينکه کي قرار است اين فرد معرفي شود.
 
پروسه طولاني و نفس‌گير انتخاب استاندار با انتقاداتي از سوي جامعه رسانه‌اي استان مواجه شده است، چراکه هر گزينه‌اي که براي تصدي استانداري اين استان معرفي شده يا مي‌شود به دليل برخي کارشکني‌هاي يا اعمال سلايق از دستور کار خارج مي‌شود.
 
رقابت بين گزينه‌هاي تصدي استاندار در چهارمحال و بختياري فرسايشي شده، در اين بين شنيده شده است برخي از روش‌هايي براي از ميان به دَر کردن گزينه‌هاي ديگر نيز استفاده مي‌کنند که چندان مناسب و در شأن نيست.
 
انتخاب گزينه غيربومي براي استاندار در اين استان از ابتدا مطرح بود و اگر قرار باشد گزينه‌اي از موارد مطرح شده از افراد بومي اين استان انتخاب نشوند، استاندار غيربومي خواهيم داشت.
 
استان چهارمحال و بختياري، استاني کوچک با مشکلاتي بسيار بزرگ است، همين چند روز پيش بود که خبر خشک شدن چشمه کوهرنگ در صدر اخبار اين استان قرار گرفت، مديران بلاتکليف‌اند و مردم در انتظار تغيير، اما رقابت براي استاندار شدن اجازه نمي‌دهد گزينه مناسب تعيين شود تا کار استان روي ريل و روال بيفتد.
 
گروه‌هاي سياسي اجازه دهند استاندار چهارمحال و بختياري انتخاب شود و از اعمال سليقه يا بعضاً تخريب گزينه‌هاي با سابقه اجرايي مناسب و خوب دست بردارند، تعلل بيش از اين صرفاً باعث ضرر و زيان به استان و دل‌زدگي مردم مي‌شود.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html