پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251031
فرهنگ انتظار بايد نهادينه شود تا بخش عمده مشکلات فرهنگي حل شود
تاریخ انتشار : 1400/07/24 08:04:36
نمایش : 1123
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: اگر در زمان غيبت ولي عصر انتظار درست مفهوم پيدا مي کرد بخش عمده اي از فرهنگ جهت پيدا مي کرد ،عرصه انتظار عرصه آزمون است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت  الاسلام والمسلمين محمد علي نکونام عصر امروز در اختتاميه سفر کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي به چهارمحال و بختياري اظهار کرد: اگر در زمان غيبت ولي عصر انتظار درست مفهوم پيدا مي کرد بخش عمده اي از فرهنگ جهت پيدا مي کرد. 
 
وي با اشاره به اينکه عرصه انتظار عرصه آزمون است تصريح کرد: تا زماني که خوب در محور ولايت نچرخيم و اين مسئله را نپذيريم بدانيد که امام عصر نخواهد آمد. 
 
نکونام ادامه داد: بايد دوران غيبت تمرين شود ، حول محور ولايت حرکت کردن سردرفرمان او ، اينها سازندگي و ايمان است اين محقق شدني است. 
 
وي با تاکيد بر اينکه ايمان و انتظار لازمه حرکت است گفت: بايد به فرهنگ انتظار توجه ويژه اي داشت. 
 
نکونام ضمن تقدير و تشکر از اعضاي کميسيون فرهنگي براي سفر به استان اظهار کرد: يکي از نکات بسيار مهمي که در اين سفر اتفاق افتاد اين بود که مسائل فرهنگي از نگاه هاي مختلف مطرح و مشکلات آن ها مورد بررسي قرار گرفت. 
 
وي خاطر نشان کرد: افتتاح کتابخانه مرکزي در استان از ضروريات است و بايد روي تکميل اين کتاب خانه که در مصلي و در سه طبقه با پارکينگ بزرگ ساخته شده است توجه ويژه اي شود و هرچه زودتر امکانات آن محيا شود. 
 
نکونام در پايان از کارگروه هاي فرهنگي خواست که تمام جمع بندي هاي خود را به دفتر نماينده ولي فقيه براي پيگيري حل مشکلات آن ها ارسال کنند. 
 
انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html