پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251026
مهم ترين اقدام کميسيون فرهنگي مجلس، اجراي طرح جواني جمعيت و حمايت از خانواده است
تاریخ انتشار : 1400/07/22 09:50:22
نمایش : 1168
نماينده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي از سال گذشته اولويت هاي کاري خود را مشخص کرد، گفت: طرح جواني جمعيت و حمايت از خانواده يکي از مهم ترين برنامه هاي اين کميسيون است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد راستينه نماينده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي در شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري که با حضور رياست و اعضاي کميسيون فرهنگي مجلس تشکيل شد؛ اظهار کرد: اين استان افتخارات بسياري در تاريخ خود دارد، 2400 شهيد دفاع مقدس، سرافرازي تيپ قمر بني هاشم (ع)، رشادت هاي مدافعان حرم، روستاي نمونه ايثار و شهادت، هنرمندان و فعالان برجسته فرهنگي و... گواه اين مهم است.

وي با اشاره به اينکه کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي از سال گذشته اولويت هاي کاري خود را مشخص کرد، افزود: طرح جواني جمعيت و حمايت از خانواده يکي از مهم ترين برنامه هاي اين کميسيون است.
 
نماينده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه اين دومين سفر کميسيون فرهنگي مجلس بعد از سفر به مشهد مقدس است که به چهارمحال و بختياري صورت گرفت، ادامه داد: اميد است اين حرکت فرهنگي موجبات شناخت بهتر از ظرفيت  هاي اين استان باشد و در حد توان و مصوبات کميسيون، نواقص فرهنگي استان رفع شود.
 
راستينه عنوان کرد: نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري چند سالي است کار شبهه زدايي ديني و تقويت مباني را در دستور کار قرار دارد که به جهت رفع شبهات جوانان بسيار راه گشا بود.
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html