پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251011
بانک مرکزي به موقع ارز مورد نياز کالاهاي اساسي را تأمين کند
تاریخ انتشار : 1400/07/19 07:55:22
نمایش : 1153
معاون اول رئيس‌جمهور از بانک مرکزي خواست نسبت به تأمين به موقع ارز کالاهاي اساسي اهتمام ويژه داشته باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع‌معاون اول رئيس‌جمهور، جلسه ستاد تنظيم بازار عصر امروز (يکشنبه) به رياست محمد مخبر معاون اول رئيس‌جمهور برگزار شد.
 
محمد مخبر در اين جلسه بر ضرورت نظارت مستمر بر وضعيت بازار و رفع برخي نابساماني‌ها در تأمين مايحتاج ضروري مردم تأکيد کرد و گفت: بايد علاوه بر برنامه‌هاي کوتاه‌مدت، به دنبال اصلاح ريشه‌اي مشکلات و مسائلي باشيم که موجب نوسانات قيمتي در بازار مي‌شود به‌گونه‌اي که رضايتمندي مردم را در پي داشته باشد.
 
معاون اول رئيس‌جمهور، دستگاه‌هاي متولي تنظيم بازار را ملزم کرد تا طرحي جامع و قابل اجرا براي مديريت و ثبات بازار تهيه و به جلسه آينده ستاد ارائه کنند.
 
مخبر از بانک مرکزي نيز خواست نسبت به تأمين به موقع ارز کالاهاي اساسي اهتمام ويژه داشته باشد تا دستگاه‌هاي متولي تأمين کالاهاي اساسي بتوانند بهتر به وظايف خود در اين خصوص عمل کنند.
 
استفاده حداکثري از ظرفيت اتاق تعاون و همچنين اصناف، انجمن‌هاي صنفي و اتاق بازرگاني براي ساماندهي بازار از ديگر موضوعات مورد تأکيد در اين جلسه بود.ئ
 
در اين جلسه که وزراي صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزي، دادگستري، تعاون، کار و رفاه اجتماعي، راه و شهرسازي، رئيس کل بانک مرکزي، رئيس سازمان ملي استاندارد، رئيس سازمان تعزيرات حکومتي و رئيس اتاق تعاون ايران نيز حضور داشتند، گزارش‌هايي از ميزان واردات و تأمين کالاهاي اساسي در کشور ارائه شد.
 
در اين نشست همچنين راهکارهاي تأمين و توزيع مناسب اقلام و کالاهاي اساسي مورد نياز مردم و نيز نحوه نظارت بر روند توزيع کالاها با قيمت مصوب مورد بررسي قرار گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html