پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250963
اجراي بيش از 150 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس /در دفاع مقدس تمام آحاد ملت ايران همه در کنار يکديگر قرار گرفتند
تاریخ انتشار : 1400/06/30 11:18:22
نمایش : 1118
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان از اجراي بيش از 150 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.
سيد هادي صالحي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در ايام هفته دفاع مقدس بيش از 150 عنوان برنامه در بخش‌هاي مختلف براي اجرايي کردن در نظر داريم.
 
وي افزود: برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس در بخش‌هاي مختلف فرهنگي، هنري، ورزشي، اقدامات جهادي، خدمات‌رساني، کمک‌هاي مؤمنانه، مواسات و همدلي و اقدامات مربوط به واکسيناسيون اقشار مختلف مردم است.
 
صالحي خاطرنشان کرد: اجرايي برنامه‌هايي ازجمله شب‌شعر و شب خاطره را خواهيم داشت که به‌صورت مجازي با توجه به شرايط موجود اجرا خواهد شد و برنامه مهماني لاله‌ها، گراميداشت ياد و خاطره شهدا و ياد و خاطره شهدا آبرو محله در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
 
وي تصريح کرد: در دفاع مقدس تمام آحاد ملت ايران همه در کنار يکديگر قرار گرفتند و به‌صورت متحد و منسجم با ايثار و ازخودگذشتگي در مقابل دشمن ايستادند و مبارزه کردند.
 
وي همچنين قدرت نظامي جمهوري اسلامي ايران و گرفتن انحصار قدرت نظامي از استکبار را تحت رهبري امام خامنه‌اي و تداوم انديشه‌هاي امام خميني عنوان کرد و افزود: امروز اقتدار رزمندگان اسلام به حدي رسيده است که پرنده‌هاي آمريکايي و کشتي‌هاي انگليسي را هدف قرارگرفته و رصد مي‌کنند و داعش را نيز در منطقه به ذلت کشانده‌اند.

وي با اشاره به برکات انقلاب اسلامي تأکيد کرد: تفکر انقلابي بااقتدار، حضور بيگانگان را در منطقه متزلزل کرده است به‌نحوي‌که استکبار عقب‌نشيني کرده و امروز آمريکا به‌هيچ‌وجه شريک قابل‌اعتمادي در منطقه نخواهد بود و شکست‌خورده است.
 
وي با يادآوري مکتب حاج قاسم سليماني گفت: مکتب حاج قاسم از قدرتي برخوردار است که در پرتو آن مردم دنيا متحد شده و در برابر ظلم ايستادگي کردند و از مرزهاي سياسي خود دفاع خواهند کرد.

انتهاي پيام/590پ




 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html