پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250959
دولت سيزدهم مساله محور است/توانمندي و رزومه قوي اصلي ترين شاخص مد نظر برا انتخاب استانداران باشد
تاریخ انتشار : 1400/06/29 16:29:26
نمایش : 1270
فريدون طاهري گفت: ممکن است سابقه دارها بيشتر گرفتار شوند پس جا دارد مواظب باشيم ، به نطر مي رسد اين دولت مساله محور است، يعني مسائل استان ها را مشخص و براي حل آنها افراد با برنامه را انتخاب کند، افرادي که مطرح هستند بايد برنامه هايشان را براي برطرف کردن مشکلات مردم ارائه دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فريدون طاهري کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ توصيه هايي را در انتخاب استانداران بيان کرد و گفت: اگر کار براي خداباشد و هدف تحقق اهداف انقلاب اسلامي به نظر اختلافي بوجود نمي آيد اما اگر خود برتر بيني شد وخود بزرگ بيني، آن وقت دام شيطان آماده شکار است.

وي افزود: ممکن است سابقه دارها بيشتر گرفتار شوند پس جا دارد مواظب باشيم ، به نطر مي رسد اين دولت مساله محور است، يعني مسائل استان ها را مشخص و براي حل آنها افراد با برنامه را انتخاب مي کند، افرادي که مطرح هستند بايد برنامه هايشان را براي برطرف کردن مشکلات مردم ارائه دهند.

طاهري افزود: از مسئولان مي خواهيم تا ديگر مانند سابق فردي بدون برنامه و بدون توجه به اهداف انقلاب اسلامي را به عنوان استاندار قرار ندهند ، افراد بايد برنامه و تيم حل مساله داشته باشند به زبان ساده تر اينکه تشکيلاتي کار کنند تا بتوانند هم در گام دوم انقلاب گام بردارند و هم مشکلات استان و سازمان ها را برطرف کنند.

وي ابراز کرد : استانداران منتخب بايد حداقل در يکي از حوزه هاي اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي تخصص داشته باشند و اين مسئله بسيار ضروري است،همچنين داشتن روحيه و ويژگي جهادي ، انقلابي، ولايي و مردمي بودن از ديگر مسائل مهم در انتخاب استانداران است.

کارشناس مسائل سياسي استان تصريح کرد: انگيزه و روحيه کار با جوانان نسل دوم و سوم و چهارم انقلاب اسلامي ، توان و برنامه کار با جوانان ، آينده محوري در مسير اهداف و برنامه هاي گام دوم انقلاب اسلامي حداقل انتظاراتي است که ميتوان از استاندار انقلابي و عدالت محور داشت.

فريدون طاهري در آخر تصريح کرد: استانداري که به نظر ويژگي هاي ذکر شده را داشته باشد فارغ از محل تولد، زبان، قوم ، پسوند و فاميل مبارک است ، استانداري که وام دار ديگران باشد براي مردم استاندار نمي شود مانند نماينده اي که وام دار عده اي يا گروهي خود خوانده باشد و براي مردم نماينده خوب نمي شود.

انتهاي پيام/1030 ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html