پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250943
مددي: اسماعيلي در استقلال جايي ندارد و تيم را به‌هم ريخته/ عملکرد مجيدي را براي تداوم يا قطع همکاري بررسي مي‌کنيم
تاریخ انتشار : 1400/06/25 09:57:40
نمایش : 1224
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: يک فصل فوتبالي براي تيم استقلال به پايان رسيد و اين حق طبيعي باشگاه است که عملکرد سرمربي را مورد ارزيابي قرار دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد مددي، مديرعامل باشگاه استقلال پيرامون ابتلايش به بيماري کرونا در روزهاي اخير اظهار داشت: از اسناد پزشکي بنده مشخص است که در بيمارستان خاتم بستري شدم. به آ‌ن‌هايي که اعلام مي‌کنند به خاطر عدم پرداخت مطالبات به امارات سفر نکردم، بايد بگويم مطالبات بازيکنان پرداخت شده و از اين بابت مشکلي نداريم. به خاطر ابتلا به ويروس کرونا شرايط جسماني مساعدي نداشتم و بنا به توصيه پزشکان حق رفتن به خارج از کشور را نداشتم.

او صحبت‌هايش را اين‌گونه ادامه داد: روزي که به استقلال آمدم، تصور اين همه مشکلات را نداشتم. روز اول که آمدم؛ پنجره نقل و انتقالات بسته بود، چهار روز تا گرفتن مجوز حضور در آسيا وقت داشتيم، ۵۰ ميليارد بدهي وجود داشت، باشگاه با قرض اداره مي‌شد و حساب خالي بود. کوهي از مشکلات وجود داشت، کارگزار باشگاه به هيچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده بود و مزايده‌اي برگزار کرديم که در تاريخ باشگاه استقلال بي‌سابقه بود. پس از اينکه حامي مالي باشگاه مشخص شد، بخش اعظمي از بدهي‌ها را پرداخت کرديم.

مديرعامل باشگاه استقلال در ادامه عنوان داشت: در طول ۱۱ ماهي که در استقلال حضور داشتم، ۴ بار پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته شد که آن را باز کردم. سرمربي استقلال فهرستي را در اختيار من گذاشتند که نسبت به جذب آنها اقدام کنم، از اين فهرست فقط لوسيانو پريرا (شيمبا) را نتوانستيم جذب کنيم. با اين بازيکن پيش قرارداد امضا کرديم، تاريخ پرداختي‌ها را مشخص کرديم و قرار بود براي اين بازيکن بليت تهيه کنيم اما فهميديم اين بازيکن با باشگاه فولاد در حال مذاکره است. از باشگاه فولاد با من تماس گرفتند که با توجه به اين که پنجره نقل و انتقالات بسته شده، ديگر از ما بازيکن نگيريد. بعدا مشخص شد با توجه با توجه به اينکه او طلب سنگيني از فولاد دارد خواست بماند.

مددي بيان داشت: وقتي امين قاسمي ‌نژاد را جذب کرديم، خيلي از هواداران به من پيام دادند که شما بهترين مدير هستيد و بابت حرف‌هايي که به شما زديم حلاليت مي‌طلبيم. چطور در عرض يک هفته نظرها عوض مي‌شود؟ من روي تخت بيمارستان بودم که حاشيه‌هايي شروع شد.

وي درباره انتقال مهدي قايدي به ادنوک ليگ امارات متحده عربي اعلام داشت: رقم قرارداد انتقال مهدي قايدي يک ميليون و ۸۰۰ هزار دلار به صورت قطعي است و در انتقال بعدي او باز هم سود خواهيم گرفت. آپشن‌هايي نيز قرارداد وي دارد که اگر اين بازيکن به آن برسد باز هم سود به باشگاه استقلال خواهد رسيد. مذاکرات فراواني با باشگاه شباب الاهلي داشتيم تا نهايت به سرانجام رسيد و در نهايت به توافق رسيديم. با پول انتقال وي هزينه اردوي استقلال در امارات، پيش قرارداد گابريل پين و پيش پرداخت بازيکنان را داديم. تحت هيچ شرايطي امکان اين وجود نداشت که قايدي پس از بازي با الهلال عربستان به امارات برود و باشگاه الشباب مخالفت مي‌کرد.

مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد داشت: پس از اين که با باشگاه سايپا مبني بر جذب ابوالفضل جلالي تفاهم‌نامه‌اي امضا کرديم، به پزشک معتمد باشگاه اعلام کردم او را معاينه کند تا سلامتي‌اش مورد تاييد قرار بگيرد. وقتي مشخص شد او مصدوم است، به باشگاه سايپا اعلام کرديم چون  اين موضوع را به ما اطلاع نداده‌اند بايد رقم قرارداد را کاهش دهند. اگر اين اتفاق رخ ندهد شايد انتقال وي کنسل‌ شود.

مددي در ادامه صحبت‌هايش اظهار داشت: از برخي دوستان درخواست مي‌کنم درباره قرارداد محمد نادري دروغ نگويند. قرارداد اين بازيکن بدون هماهنگي من در قزوين بسته شد و از اين موضوع بي‌اطلاع بودم. رسول‌پناه با من تماس گرفت و گفت رضايت‌نامه اين بازيکن ۵۰ هزار دلار است اما به خاطر اين کاري که انجام داديد و بدون اطلاع با باشگاه بلژيکي قرارداد بستيد، اين رقم افزايش خواهد يافت و اين اتفاق هم افتاد و باشگاهش ۱۵۰ هزار دلار به خاطر برخي آقايان اين پول را گرفت.

مديرعامل باشگاه استقلال اذعان داشت: فرهاد مجيدي به خود من اعلام کرد که فرشيد اسماعيلي اجازه نمي‌دهد بازيکنان قرارداد ببندند، او تاکيد کرد اين بازيکن به نفرات تيم مي‌گويد زير فلان رقم قرارداد امضا نکنيد. بازيکن بي‌اخلاق در استقلال جايي ندارد، او بارها و بارها اصول و نظم باشگاه را زير سوال برده. من شکايت خود را از فرشيد اسماعيلي ادامه خواهم داد و آن را با جديت پيگيري مي‌کنم.

مددي درباره شايعه برکناري فرهاد مجيدي عنوان داشت: يک فصل فوتبالي استقلال به پايان رسيد. ليگ برتر، جام حذفي، ليگ قهرمانان آسيا به پايان رسيد و اين حق طبيعي باشگاه استقلال است که عملکرد سرمربي را مورد ارزيابي قرار دهد. گزارش پرويز مظلومي درباره عملکرد فني او را مورد سنجش قرار مي‌دهيم، اگر نگاه کارشناسان را مورد بررسي قرار دهيم بهترين بازيکنان را جذب کرديم.

وي بيان داشت: رشيد مظاهري فسخ غير قانوني انجام داد، با موضوع انضباطي ۸۳ درصد دريافتي داشت و با توجه به عدم سفر به دبي در شرايطي که با الهلال عربستان بازي داشتيم حتما پيگيري خواهيم کرد. مظلوم نمايي را کنار بگذاريم، وکيل ايشان از زبان من به دروغ حرف‌هايي را مطرح کرد که شکايت خواهيم کرد.

او در مورد جدايي مسعود ريگي از استقلال نيز افزود: ريگي بازيکن با اخلاقي بود، قرارداد او سال گذشته کم بود و من ۲ جلسه با مدير برنامه اين بازيکن جلسه داشتم. به وي زنگ زدم تا بيايد اما گفت با مدير برنامه‌ام حرف بزنيد، قرارداد ريگي را افزايش داديم، عددي که به ريگي پيشنهاد داديم مورد قبول او واقع نشد. بازيکن بر اساس کارايي پول مي‌گيرد و اين را به خاطر منافع استقلال انجام داديم.

مددي در پايان گفت: بازيکناني که نمي‌خواهند بمانند لطفا با احساسات پاک هواداران بازي نکنند، مي‌خواهند بروند پول بيشتري بگيرند اين کار را انجام دهند. هواداران بايد بدانند براي شادي آنها تمام تلاشمان را انجام داديم و انجام مي‌دهيم.

 

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html