پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250941
رکورد شکني تزريق واکسن کرونا در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1400/06/24 11:03:15
نمایش : 991
رئيس دانشگاه علوم پزشکي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري گفت: در شبانه روز گذشته رکورد تزريق واکسن کرونا در استان با انجام حدود ۲۰ هزار تزريق شکسته شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ مجيد شيراني با اشاره به تداوم روند نزولي شيب منحني شيوع بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري به تشريح آخرين وضعيت شيوع اين بيماري در بيست و دومين روز از شهريور ماه سال ۱۴۰۰ در استان پرداخت و اظهار داشت: طي ۲۴ ساعت گذشته ۸۰۹ بيمار با علايم باليني مشکوک به بيماري کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي و بيمارستاني استان مراجعه داشته اند که از اين تعداد ۲۴۱ بيمار با علايم مشکوک به اين بيماري در مراکز درماني بستري شده‌اند.

به گفته وي، طي ۲۴ ساعت گذشته نتيجه تست ۱۷۱ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپايي و ۴۷ نفر از بستري شدگان مشکوک به کوويد_۱۹ در مراکز بيمارستاني استان، مثبت قطعي اعلام شد.

 شيراني افزود: هم اکنون ۴۹۳ بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۴۱۶ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تاييد بيماريشان هستند.

وي با ابراز تاسف از اينکه، طي ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد جديد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري کوويد_۱۹ در استان گزارش شد، مجموع فوتي‌هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در چهارمحال و بختياري را ۱۴۸۵ نفر اعلام کرد.

به گفته دکتر شيراني، هم اکنون ۵۷ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش‌هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد در پايان خاطر نشان کرد: هم اکنون شهرستان‌هاي سامان، فارسان و کوهرنگ به لحاظ شيوع بيماري کرونا در وضعيت نارنجي، وضعيت شهرستان خانميرزا زرد و وضعيت ساير شهرستان ها همچنان قرمز است.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html