پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250933
سارقان 12 ميليارد طلا دستگير شدند
تاریخ انتشار : 1400/06/22 09:52:31
نمایش : 2029
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري از دستگيري چهار سارق به عنف طلا و زيورآلات يک طلافروش دوره گرد در "فارسان" خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار منوچهر امان اللهي فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در پي وقوع يک فقره سرقت به عنف طلا و زيورآلات از يک طلافروش دوره گرد در شهرستان "فارسان"، موضوع سريعاً در دستور كار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با تلاش شبانه روزي و رصد اخبار و اطلاعات توسط ماموران، سرانجام سارقان شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در مخفيگاهشان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري ادامه داد: سارقان در ابتدا منكر هرگونه بزه انتسابي نسبت به خود شدند، ولي در مواجهه با دلايل و مدارك پليسي، به يک فقره سرقت به عنف طلاجات از يک طلافروش دوره گرد در شهرستان فارسان اعتراف كردند.

امان اللهي با بيان اينكه وجوه حاصله از فروش اموال مسروقه نيز توسط پليس کشف شده است، گفت: كارشناسان ارزش اموال مسروقه را 12 ميليارد ريال برآورد كردند.

وي با بيان اينکه فرزندان اين مرز و بوم در لباس مقدس سربازي به صورت شبانه روزي براي خدمت به مردم عزيز و برقراري امنيت در جامعه مي کوشند، گفت: پليس خدمتگزار مردم است و در برخورد با مخلان امنيت يک لحظه درنگ نخواهد کرد.

امان اللهي در پايان با بيان اينكه متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضائي شدند، به شهروندان توصيه كرد: در نگهداري از زيورآلات و اشياء قيمتي خود دقت لازم را داشته باشند تا مورد تهاجم سارقان و افراد سودجو و فرصت طلب قرار نگيرند
 
انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html