پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250917
تخلف در يکي از شعب بانک توسعه تعاون در چهارمحال و بختياري/ با فرد خاطي برخورد شد
تاریخ انتشار : 1400/06/15 09:01:43
نمایش : 1129
مديرکل سازمان بازرسي چهارمحال و بختياري از مشخص شدن تخلف در يکي از شعب بانک توسعه تعاون در استان و برخورد با فرد خاطي خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي احمدي  مديرکل سازمان بازرسي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: با توجه به بازرسي صورت گرفته از يکي از شعب بانک توسعه تعاون استان مشخص شد رئيس اين شعبه بيش از ۲۰ فقره تسهيلات با پرونده‌سازي بنام خود، خانواده، اقوام و بستگان درجه‌يک خود به مبلغ حدود ۹ ميليارد ريال اخذ و بدون اينکه مبالغ فوق در محل قراردادهاي مربوطه هزينه شود صرف خريد منزل مسکوني براي اقدام کننده شده است.

وي افزود: بعد از مشخص شدن اين مورد با اعلام‌جرم و تخلف از طرف سازمان بازرسي کل استان چهارمحال و بختياري، بر اساس رأي صادره در شهريورماه سال ۱۴۰۰ از سوي مرجع قضايي با عنوان تصرف غيرقانوني در اموال دولتي با قيد انتفاع غيرمجاز از تسهيلات منجر به صدور رأي محکوميت شد.

 مديرکل سازمان بازرسي چهارمحال و بختياري ادامه داد: همچنين هيات رسيدگي‌کننده به تخلفات اداري دستگاه مرکزي ذي‌ربط، فرد مربوطه را به مجازات محروميت انتصاب پست‌هاي حساس و مديريتي در دستگاه‌هاي دولتي به مدت ۶ ماه محکوم نمود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html