پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250861
هدف از مذاکرات وين فقط احياي برجام است
تاریخ انتشار : 1400/05/09 10:40:17
نمایش : 2103
روسيه هدف از مذاکرات وين را صرفاً احياي برجام عنوان کرد و افزودن هرگونه موضوع ديگري به اين مذاکرات را به شدت رد کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ «ميخائيل اوليانوف» نماينده روسيه در سازمان‌هاي بين‌المللي مستقر در وين، در حساب کاربري خود در توئيتر هدف از مذاکرات وين را صرفاً احياي برجام عنوان کرد.

 
به گفته نماينده روسيه، هدف گفت‌وگوهاي وين احياي برجام به صورت اوليه است و نه چيزي بيشتر و نه چيزي کمتر.
 
اوليانوف همچنين افزود: کليه شرکت‌کنندگان در مذاکرات لازم است دقت کنند که حتي به صورت غيرعمد اين احساس را ايجاد نکنند که آن‌ها سعي دارند چيز جديدي به اين توافق اضافه کنند.
 
پيشتر سفير و نماينده دائم ايران نزد سازمان‌هاي بين‌المللي در وين گفته بود: آمريکا مي‌خواهد توافق هسته‌اي را براي مسائل موشکي و منطقه‌اي گروگان بگيرد.
 
به گفته نماينده دائم ايران در وين، آمريکايي‌ها ادعا مي‌کنند که آماده‌اند به تعهدات خود تحت تفاهم هسته‌اي برگردند و تحريم‌هاي مغاير با آن را بردارند، امّا رفتار آنها در مذاکرات اين را ثابت نمي‌کند، چون آمريکا کل تفاهم را به پذيرش بندي در خصوص انجام گفت‌وگوهاي آتي در مورد مسائل منطقه‌اي گره زدند که کاملاً با موضوع مذاکرات غيرمرتبط و مضر است.
 
غريب آبادي همچنين درباره رويکرد واشنگتن در مذاکرات وين گفت: آمريکا حاضر به برداشتن تحريم‌ها عليه بيش از ۵۰۰ نفر از اشخاص حقيقي و حقوقي که توسط دولت ترامپ به بهانه‌ غيرهسته‌اي تحت تحريم قرار گرفتند و همچنين لغو قانون تحريمي کاتسا نشدند، درحالي که تمامي اقدامات ترامپ از جمله توسل به بهانه‌هاي غير هسته‌اي براي اعمال تحريم با هدف تخريب کامل تفاهم هسته‌اي صورت گرفته بود و از سوي ديگر، اين نشان‌دهنده‌ عزم جدي دولت جديد آمريکا در استفاده از کارت‌هاي ايجاد شده در دولت قبلي و همچنين پيگيري سياست فشار حداکثري عليه ايران است.
انتهاي پيام؛ 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html