پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250858
به‌روزرساني؛ المپيک توکيو| پايان کار آسمان‌خراش‌ها در المپيک با شکست/ خداحافظي بانوان تيرانداز با ناکامي محض!
تاریخ انتشار : 1400/05/09 10:29:44
نمایش : 1348
در نهمين روز از بازيهاي المپيک توکيو، تيم ملي بسکتبال ايران در برابر فرانسه شکست خورد تا وداع تلخي را با بازي‌هاي المپيک داشته باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورززشي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در نهمين روز از رقابتهاي بازيهاي المپيک توکيو، نمايندگان ايران در نخستين روز از هفته دوم بازي ها در سه رشته به مصاف حريفان خود مي روند. مسابقات امروز با بسکتبال آغاز شد و در ادامه با تيراندازي و دووميداني 100 متر ادامه پيدا مي کند.

*شکست بسکتبال برابر فرانسه

مسابقات بسکتبال بازي هاي المپيک ۲۰۲۰ امروز شنبه با برگزاري ديدار تيم‌هاي ملي ايران و‌ فرانسه از گروه A  پيگيري در سال "سوپر آرنا" توکيو پيگيري شد.

تيم ملي بسکتبال ايران با ترکيب محمد جمشيدي، صمد نيکخواه بهرامي، حامد حدادي، ارسلان کاظمي و بهنام يخچالي رقابت امروز برابر فرانسه را آغاز کرد.

ايوان فورنيه، رودي گوبرت، نيکولاس باتوم، يابوسله و
ناندو دوکواو که بازيکناني بودند که در ترکيب اوليه فرانسه قرار داشتند.

ديدار تيم هاي ملي بسکتبال ايران و فرانسه در پايان چهار کوارتر با برتري ٧٩ بر ٦٢فرانسوي ها به پايان رسيد. آنها در کوارترهاي اول، دوم و چهارم پيروز شدند و نتيجه کوارتر سوم را به ايران واگذار کردند.

نتيجه کامل ديدار تيم هاي ملي بسکتبال ايران و فرانسه به اين شرح است:

ايران ۶۲ - فرانسه ۷۹

کوارتر اول: ٢٢ بر ١٧ (فرانسه)
کوارتر دوم: ٢٢ بر ١٠ (فرانسه)
کوارتر سوم: ٢٠ بر ١٦ (ايران)
کوارتر چهارم: ١٧ بر  ١٥ (فرانسه)

اين براي دومين بار بود که تيم ملي بسکتبال کشورمان مقابل فرانسه قرار مي گرفت، اولين تقابل دو تيم در جام جهاني ٢٠١٤ اسپانيا انجام شد که طي آن ملي پوشان کشورمان متحمل شکست شدند.
 
تيم ملي بسکتبال ايران در حالي نتيجه ديدار امروز برابر فرانسه را واگذار کرد که طي دو ديدار قبل مقابل کانادا و آمريکا هم متحمل شکست شده بود.

بدين ترتيب ملي پوشان کشورمان بدون برد و با ٣ امتياز در رده آخر گروه اول مسابقات بسکتبال المپيک قرار گرفت و از صعود به مرحله دوم بازماند.

فرانسوي ها هم با پيروزي در ديدار امروز صدرنشيني خود را تثبيت کردند.

۱۰ بازيکن تيم ايران در اين مسابقه به ميدان رفتند و حامد حدادي با ۱۸ امتياز بيشترين امتياز را براي ايران به دست آورد. پس از آن ارسلان کاظمي و بهنام يخچالي با ۱۱ امتياز، صمد نيکخواه‌بهرامي با ۹ امتياز، سعيد داورپناه با ۵ امتياز، محمد حسن‌زاده با ۴ امتياز و نويد رضايي‌فر و محمد جمشيدي با ۲ امتياز، به ترتيب بيشترين امتيازها را به دست آوردند. همچنين حامد حدادي با آمار ۵ پاس گل، بيشرين پاس گل و با آمار ۱۲ ريباند، بيشترين ريباند را ثبت کرد. حامد حدادي با ۱۸ امتياز و ۱۲ ريباند در اين بازي دبل دبل کرد.

پايان کار تلخ بانوان تيرانداز

نجمه خدمتي و فاطمه کرم‌زاده امروز (شنبه) در مرحله مقدماتي رشته تيراندازي با تفنگ ۵۰ متر سه وضعيت بانوان، به رقابت با حريفان پرداختند. در اين ماده که ٣٧ ورزشکار حضور داشتند خدمتي با ١١۶۵ امتياز هجدهم شد و کرم‌زاده نيز با ثبت امتياز ١١۶٣ در رده بيست‌ودوم ايستاد.
بدين ترتيب اين دو تيرانداز کشورمان با عدم حضور در جمع هشت نفر برتر از راهيابي به مرحله بعد بازماند.
 

ادامه دارد...

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html