پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250851
اعضاي ستادهاي استاني و شهرستاني مقابله با بيماري کرونا واکسينه مي‌شوند
تاریخ انتشار : 1400/04/28 10:28:44
نمایش : 1040
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اعضاي ستادهاي استاني و شهرستاني مقابله با بيماري کرونا در صورت موافقت مراجع مربوطه واکسينه مي‌شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در ستاد استاني مقابله با بيماري کرونا در اين استان اظهار کرد: اعضاي ستادهاي استاني و شهرستاني مقابله با بيماري کرونا در صورت موافقت مراجع مربوطه واکسينه مي‌شوند.

وي افزود: اگر دهيار، بخشدار و فرماندار به‌درستي کار خود در حوزه فعاليتشان را انجام دهند مشکل کرونا حل مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: در تعطيلات پيش رو حجم زيادي از مسافران وارد اين استان خواهند شد لذا محدوديت‌ها و کنترل مبادي ورودي استان بايد بيش از قبل مدنظر قرار گيرد.

عباسي عنوان کرد: در ادارات دولتي آن‌گونه که بايد قوانين مربوط به رنگ‌بندي‌ها رعايت نمي‌شود، حضور پرسنل در ادارات در هر شهر و شهرستاني بايد بر اساس رنگ‌بندي اعلام شده انجام شود.

وي با اشاره به عدم پرداخت حق بيمه براي درمان بيماران مبتلا به کرونا از سوي برخي بيمه‌ها، بيان کرد: نامه‌نگاري‌هاي لازم از سوي دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد در اين خصوص با معاون اول رئيس‌جمهور انجام شود، همچنين سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري به دانشگاه کمک کند.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html