پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250843
طاهري: نيازي به جذب دستيار خارجي نيست اما بايد به تصميمات مجيدي احترام گذاشت/ حمايت يک‌طرفه سلطاني‌فر از پرسپوليس چيزي جز حدس و گمان نيست
تاریخ انتشار : 1400/04/26 09:37:11
نمایش : 1122
مربي پيشين تيم فوتبال استقلال گفت: کادرفني به افزودن شخص جديدي آن هم در انتهاي ليگ بيستم نياز ندارد اما گر مسئله فني باشد، بايد به تصميم شخص سرمربي احترام گذاشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بيژن طاهري، مهاجم پيشين و مربي اسبق تيم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا پيرامون اختلافات بين مديريت و کادرفني  باشگاه استقلال اظهار داشت: درباره مديريت اين باشگاه، بنده و ديگر عزيزان بارها و بارها صحبت کرده‌ايم و مشخص نيست که اين وضعيت بر متر و معيار و مطابق صلاح‌ديد چه کسي‌ست که تيم مديريتي کاملي وجود ندارد و حتي اگر باشند هم به درستي از شرايط تيم آگاه نيستند. با اين حال تيم فوتبال استقلال اين روزها با درايت و رفتار حرفه‌اي فرهاد مجيدي نتيجه مي‌گيرد.

او صحبت‌هايش را اين‌گونه ادامه داد: اختلاف سرمربي با کادر مديريتي در اين سال‌ها به امري عادي بدل شده، کما اين که در زمان ما نيز وينفرد شفر با هيئت مديره اختلافاتي داشت. بايد اين بار تصميمي اساسي درباره کادر مديريتي باشگاه گرفته شود تا ثبات به باشگاه استقلال بازگردد و هواداران استقلال پس از مدت‌ها بالاخره به يک آرامش خاطر نسبي برسند.

طاهري درباره فسخ قرارداد فرشاد ماجدي و انصراف او از ادامه هم‌کاري با کادرفني آبي‌ها عنوان کرد: از شرايط داخلي تيم آگاهي دقيقي ندارم اما اگر مسئله فني باشد، بايد به تصميم شخص سرمربي احترام گذاشت. وقتي سرمربي يک روز يک دستيار را مي‌آورد، ممکن هم هست روزي عذر او را بخواهد.
 
وي با اشاره به عدم حضور گابريل پين در کادرفني تيم فوتبال استقلال تاکنون، بيان داشت: کادرفني به افزودن شخص جديدي آن هم در انتهاي ليگ بيستم نياز ندارد و بهتر است در انتهاي فصل و بعد از تغيير احتمالي تيم مديريتي ناشي از تغيير مسئولين وزارت ورزش‌وجوانان، درباره ادامه فعاليت کادر فعلي با استقلال تصميم‌گيري کرد.
 
مربي اسبق تيم فوتبال استقلال که سابقاً جهت عدم وصول مطالباتش از باشگاه هم شاکي بود، درباره جدايي هرويه ميليچ و حضور خارجي‌ها در فوتبال ايران خاطرنشان کرد: با توجه به شرايط اقتصادي کشور، جذب مربي و بازيکن خارجي بزرگ‌ترين اشتباه است. وقتي ما پول بدهي مربي و بازيکنان داخلي را هم نداريم، حتي با شکايت هم پول‌شان را نمي‌دهيم و آن‌ها را مقابل هوادار قرار مي‌دهيم، بهتر است اصلاً سمتِ استخدام خارجي‌ها نرويم؛ آن‌ها مثل ايراني‌ها نيستند، چرا که با شکايت به کميته انضباطي فيفا و دادگاه عالي ورزش به حقوق خود مي‌رسند و نمي‌توان سرشان را کلاه گذاشت.
 
وي که سابقه ۴ تقابل و ۳ پيروزي در تقابل با تيم فوتبال الهلال عربستان در زمان سرمربي‌گري وينفرد شفر را داشته، درباره شرايط استقلال در ليگ قهرمانان اذعان داشت: الهلال هميشه و در هر دوره‌اي تا بن دندان مسلح بوده ولي استقلال با نمايش هفته‌هاي اخير خود نه تنها توان ارائه نمايشي خوب برابر الهلال را دارد، بلکه مي‌تواند پس از پيروزي در دربي شانس زيادي براي کسب جام در اين فصل براي خود متصور باشد. اميدوارم با مشخص شدن تکليف فرهاد مجيدي و کادر مديريتي باشگاه و سرو سامان گرفتن اوضاع، دل هواداري که دلسوز اين تيم است هم شاد شود.
 
درنهايت طاهري درمورد پايان دوران وزارت مسعود سلطاني‌فر و شائبه حمايت‌هاي او از باشگاه پرسپوليس گفت: اين فرضيه که وزير ورزش‌وجوانان به استقلال توجهي نداشته اما به پرسپوليس تمام امکانات لازم را داده، بيشتر يک حدس و گمان ماست و نمي‌توان با قطعيت در اين باره صحبت کرد. اميدوارم وزير جديد تيم مديريتي کارآمد و قاطع برخلاف تيم مديريتي چند سال اخير براي باشگاه استقلال انتخاب کند و خواست شخص من از وزير بعدي اين است که به هر دو تيم به ديدي يکسان نگاه کند. بهتر است که براي يک وزير تفاوتي نکند که چه تيمي موفقيت کسب کند؛ هدف يک وزير بايد پيشرفت کشور باشد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html