پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250827
آمريکا مقصر بحران امروز در پرونده هسته اي ايران است
تاریخ انتشار : 1400/04/14 09:42:01
نمایش : 1481
سخنگوي وزارت خارجه چين با انتشار پيامي توئيتري، خروج يکجانبه آمريکا از برجام را دليل ايجاد بحران کنوني در پرونده هسته‌اي ايران عنوان کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ «هوآ چون اينگ» سخنگوي وزارت خارجه چين با انتشار پيامي توئيتري، خروج يکجانبه آمريکا از برجام را دليل ايجاد بحران کنوني در پرونده هسته‌اي ايران عنوان کرد.

 
بر اساس اين گزارش، سخنگوي وزارت خارجه چين در پيام خود نوشت: خروج يکجانبه آمريکا از برجام و فشار حداکثري اين کشور عليه ايران، ريشه‌هاي بحران فعلي هسته‌اي ايران هستند.
 
وي در بخش ديگري از پيام‌هاي توئيتري خود افزود: طبيعتاً، آمريکا بايد اقدامات اشتباه خود را تصحيح کند. براي شروع، اين کشور بايد به طور کامل تحريم‌هاي يکجانبه غيرقانوني خود عليه ايران و طرف‌هاي ثالث را بردارد تا ايران تشويق شود که در مسير مشابه گام برداشته تا موفقيت حاصل شود.
 
لازم به ذکر است، «ماريا زاخارووا» سخنگوي وزارت خارجه روسيه نيز امروز يکشنبه نسبت به احياي توافق هسته‌اي سال ۲۰۱۵ موسوم به برجام ابراز علاقه مندي کرد.
 
در پيام توييتري سفارت روسيه در انگليس به نقل از وي آمده است: روسيه علاقمند است که اجراي برجام را به يک مجراي پايدار و قابل پيش‌بيني بازگرداند و شرايطي براي عادي‌سازي همکاري بين‌المللي با ايران در زمينه‌هاي اقتصادي، تجاري، تحقيقات علمي و فناوري از جمله اتمي صلح‌آميز ايجاد شود.
انتهاي پيام؛ 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html