پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250825
ديدار شتاب‌زده چند رئيس فدراسيون ورزشي با کانديداي احتمالي وزارت ورزش/ لطفاً رنگ عوض نکنيد!
تاریخ انتشار : 1400/04/14 09:36:42
نمایش : 1303
به محض مطرح شدن نام يکي از گزينه‌هاي وزارت ورزش و جوانان دولت سيزدهم، روساي چند فدراسيون ورزشي و برخي از مديران وزارت ورزش و جوانان با او ديدار کرده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پيروزي آيت الله رئيسي در انتخابات رياست جمهوري اتفاقي بود که همه اهالي جامعه را به آينده ايران اميدوار کرد. اهالي ورزش نيز هم‌پاي ساير مردم سخت به آينده دل بسته اند تا بعد از ۸ سال هواي تازه اي در ورزش جاري و ساري شده و ورزش از رخوت و رکود فعلي رها شود.

اين روزها رئيس جمهوري منتخب سرگرم برنامه ريزي و ارزيابي گزينه ها براي چينش کابينه دولت سيزدهم است تا مديراني جوان، کارآمد و متخصص را به عنوان وزراي کابينه انتخاب و معرفي کند.

جامعه ورزش در انتظار معرفي گزينه وزارت ورزش و جوانان است تا حمايت خود را از گزينه پيشنهادي آيت الله رئيسي اعلام کند. طي روزهاي اخير گمانه زني هاي فراواني درباره وزير ورزش و جوانان دولت سيزدهم انجام شده و نام چند گزينه به عنوان کانديدا به گوش رسيده.

محمد عباسي آخرين وزير ورزش دولت احمدي نژاد يکي از جدي ترين گزينه هايي بود که نامش شنيده شد، مردي که براي انتخابات رياست جمهوري نيز ثبت نام کرده بود. عباسي به رغم يک دوره حضور کوتاه مدت در عرصه ورزش وراي عملکردش در آن دوره، چندان اشرافي به اين حوزه ندارد و البته از پارامتر جواني که يکي از آيتم هاي اصلي رئيس جمهوري براي انتخاب وزاي کابينه است، برخوردار نيست.

در اين ميان نام يک گزينه ناشناخته جديد نيز مطرح شده؛ سيدعبدالله ارجائي شيرازي يکي از مديران جوان اما کمتر شناخته شده در خراسان رضوي که مديرعامل و عضو هيات مديره بنياد پانزده خرداد است و در روزمه او فعاليت هايي نظير مديرکل ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) در استان خراسان رضوي، فرماندار شهرستان فاروج و معاون فرماندار شهرستان مشهد، مديرکل کتابخانه هاي عمومي استان خراسان شمالي، معاون مديرکل امور رفاهي زائرين استانداري خراسان رضوي، مدير امور اجتماعي شهرداري مشهد، عضو هيات مديره شرکت نمايشگاه هاي بين المللي مشهد و رئيس هيات مديره شرکت مدبر کشت توس ديده مي شود.

در حوزه ورزش اما روزمه ارجائي چندان پررنگ نيست. او در حال حاضر رئيس هيات مديره خانه ورزش استان خراسان رضوي و عضو هيات رئيسه هيات بسکتبال استان خراسان رضوي است و در دوران جواني نيز بسکتبال بازي مي کرده و تنها ارتباطش با حوزه ورزش به همين محدود مي شود. در حقيقت ارجائي بيشتر از اينکه با ورزش ارتباط و تخصص داشته باشد، در حوزه امور اجتماعي و سياسي کار کرده.

نکته عجيب و جالب اينکه به محض مطرح شدن نام ارجائي به عنوان يکي از گزينه هاي وزارت ورزش و جوانان دولت سيزدهم، روساي چند فدراسيون ورزشي که در ميان آنها چند فدراسيون مهم نيز ديده مي شود و برخي از مديران وزارت ورزش و جوانان با او ديدار کرده اند. يکي دو فدراسيون توپي، يک فدراسيون رزمي، يک فدراسيون ورزش پايه و مادر و چند فدراسيون لاکچري و خاص در جمع ديدارکنندگان با ارجائي حضور داشته اند. روسايي که در ميان آنها نفرات ستاره داري وابسته به دولت اصلاحات نيز ديده مي شود! ظاهرا برخي از روسا راز بقا را در رنگ عوض کردن ديده اند تا همچنان در سپهر ورزش ايران حضور داشته باشند!

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html