پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250821
اسکوچيچ: هرکدام از تيم ها به نوبه خود با کيفيت هستند/ به تيم‌مان باور دارم
تاریخ انتشار : 1400/04/12 09:22:36
نمایش : 1362
سرمربي تيم ملي فوتبال پس از مشخص شدن حريفان ايران در قرعه‌کشي مرحله سوم انتخابي جام‌جهاني در قاره آسيا گفت: هرکدام از تيم ها به نوبه خود با کيفيت هستند اما به تيم‌مان باور دارم
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، دراگان اسکوچيچ، سرمربي تيم ملي فوتبال در گفتگوي اختصاصي چند کلامي درباره‌ي قرعه‌کشي و گروه‌بندي تيم ملي فوتبال در رقابتهاي پيش رو صحبت کرد.

وي درباره قرعه ايران گفت: نه ترجيحي در مورد هم‌گروهي با ديگر تيم‌ها داشتيم و نه تيمي که بخواهيم از مواجهه با آن اجتناب کنيم. هر کدام از تيم‌ها به نوبه‌ خود باکيفيت هستند و ما براي تمامي رقبايمان احترام قائليم.

 سرمربي تيم ملي فوتبال ادامه داد: اکنون تنها اين مهم است که بدانيم در مقابل چه تيم‌هايي بايد صف‌آرايي کنيم تا بهتر بتوانيم تيم خودمان را براي مسابقات پيش‌رو آماده کنيم. من به تيم‌مان باور دارم و مطمئنم با حمايت تمامي شما مردم ايران، به جام جهاني ۲۰۲۲ قطر راه خواهيم يافت.

با احترام فراوان از کرواسي.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html