پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250794
حل مشکل معيشت اصلي‌ترين خواسته مردم از رئيس جمهور منتخب/ اصلاح نظام بانکي و مالياتي از اولويت‌هاي اصلي دولت آينده باشد
تاریخ انتشار : 1400/03/30 08:04:43
نمایش : 1233
دبير کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينکه دولت سيزدهم بايد يک تيم اقتصادي قوي و با انگيزه انتخاب کند، گفت: حل مشکل معيشت مردم و اصلاح نظام بانکي و مالياتي کشور بايد از اولويت‌هاي رئيس جمهور آينده باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد‌غني نظري خانقاه دبير کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ درباره به اقدامات دولت سيزدهم در جهت حل مشکلات اقتصادي، اظهار کرد: اولويت اصلي دولت آينده بايد رفع مشکل معيشت و اقتصادي مردم با استفاده از تمام ظرفيت کشور باشد.

سرمايه‌ها به سمت توليد و ايجاد اشتغال سوق داده شود

وي ادامه داد: از رئيس جمهور آينده اين انتظار را داريم تا با توجه به قوانين مصوب شده در بحث اصلاح ساختار نظام بانکي و ايجاد پايه‌هاي جديد مالياتي نهايت تلاش را براي رفع اين مشکلات را در اولويت اقدام‌هاي اجرايي خود قرار دهد تا با کنترل حجم نقدينگي و تورم، سرمايه‌ها به سمت توليد و ايجاد اشتغال حرکت کند.
 
 
دولت سيزدهم، تيم اقتصادي قوي و با انگيزه انتخاب کند
 
عضو هيئت رئيسه کميسيون اقتصادي مجلس گفت: انتظار مجلس از رئيس جمهور جديد اين است که مانند دولت تدبير و اميد با مجلس قهر نکند و همکاري تنگاتنگي با نمايندگان در جهت حل مشکل مردم داشته باشد و بداند که مشکلات بدون اتحاد، همدلي، همفکري و وحدت کاسته نخواهد شد.
 
نظري توضيح داد: امروز کشور پتاسيل صادرات ميلياردها دلار به کشورهاي منطقه را دارد که در دولت فعلي مغفول مانده است که بايد احياء شود؛ با استفاده از اين فرصت‌ها مشکلات اقتصاد حل خواهد شد و اين اميد را داريم که با شروع به کار دولت سيزدهم و با استفاده از يک تيم اقتصادي با انگيزه و با همکاري مجلس قدمي بزرگ براي مردم برداشته شود.
 
 
حل مشکل بورس، يک مطالبه عمومي است
 
وي با اشاره به مشکلات بورس و زيان مردم دعوت شده به آن، گفت: حل مشکل بازار سرمايه امروز به يک مطالبه عمومي در جامعه تبديل شده است. افراد زيادي از جمعيت کشور براي مشارکت در توليد و به دعوت دولت فعلي به بازار سهام روي آورده‌اند که دچار زيان‌هاي شديدي شدند.
 
دبير کميسيون اقتصادي مجلس گفت: مردم زيان ديده انتظار دارند روند عملکرد بورس منطقي، اقتصادي و مثبت شود و رئيس جمهور بعدي بايد برخورد جدي با حقوقي‌هاي متخلف بازار سرمايه را مدنظر داشته باشد و اين مطالبه را در اولويت برنامه‌هاي خود قرار دهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html