پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250793
مجيدي: مددي فقط مصوبات وزارت ورزش‌وجوانان را اجرا مي‌کند/ آقاي علي‌نژاد؛ چرا دست‌ازسرِ استقلال برنمي‌داري؟!
تاریخ انتشار : 1400/03/30 08:00:59
نمایش : 1321
سرمربي تيم فوتبال استقلال طي بيانيه‌اي انتقاداتي سرگشاده را متوجه شخص مديرعامل باشگاه و معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت‌ ورزش‌وجوانان کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرهاد مجيدي در خصوص آخرين شرايط تيم فوتبال استقلال صحبت‌هايي را در کانال تلگرامي‌اش انجام داد.
 
وي اظهار داشت: در جلسه هيات مديره هفته قبل تصميمات خوبي گرفته شد اما در عمل تاکنون هيچکدام اجرا نشده است. ظاهرا در استقلال مديرعامل مسئول اجراي مصوبات هيات مديره نيست و فقط مجري اوامر وزارت ورزش است.
 
سرمربي استقلال افزود: سر تا پاي اين باشگاه را نابلدي و ناتواني فرا گرفته اما هيچ مسؤولي به فکر نيست. خجالت هم نمي‌کشند. براي يک ام آر آي ساده که هزينه‌اش به يک ميليون تومان هم نمي‌رسد، مديريت خبر مي‌دهد که پول ندارد. 
 
مجيدي خاطرنشان کرد: فرشيد اسماعيلي از ابتداي فصل تا الان درصد کمي دريافتي داشته و به باشگاه اخطار رسمي داده و مي‌گويد مشکلات زيادي دارد و نمي‌تواند تمرين کند. رشيد مظاهري به دليل همين مسائل شرايط مناسبي ندارد. مرادمند به دليل بدقولي باشگاه چکش برگشت خورده و نگران است که سر تمرين بازداشتش کنند. 
 
وي يادآور شد: براي بازي پديده هتل آکادمي پذيراي ما نيست، چون بدهکاريم. دياباته هنوز نيامده و اخبارش را حتما شنيديد. يعني قرار بود سه هفته تمرين خوب کنيم اما آنقدر بحران و مشکل وجود داشته که حد ندارد. بعضي مشکلات را هم نمي‌توانم بگويم، چون خجالت‌آور است. با اين وجود با بازيکنان صحبت کردم و آنها فقط به خاطر هواداران استقلال و لطفي که به من دارند، در حال تحمل اين شرايط خيلي سخت هستند.
 
سرمربي تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: براي قرارداد دستيار ايتاليايي به من مي‌گويند بايد بندي در قراردادش باشد که حق شکايت به دادگاه CAS را نداشته باشد! يعني از همين روز اول به طرف مقابل پالس مي‌دهند که پولت را نمي‌دهيم و حق شکايتم نداري! چرا خيالشان را راحت نمي‌کنند و يک کلام نمي‌گويند که نمي‌خواهيم اين کار را انجام بدهيم؟
 
وي تاکيد کرد: اين همه مصيبت در باشگاه وجود دارد و آقاي مددي عين خيالش نيست و فقط منتظر دستور بالادستي‌ها است! آقاي علي‌نژاد، چرا دست از سر استقلال بر نميداري؟ قبلا هم گفته‌ام آقايان ماموريت داشته‌اند که استقلال را به يک تيم معمولي تبديل کنند. بي تعارف بايد بگويم که پشت اين مشکلات توطئه‌هايي وجود دارد و عمدا مي‌خواهند شرايط روز به روز بدتر شود. 
 
مجيدي ادامه داد: نقشه آقايان اين است که آنقدر معطل ‌کنند تا بازي‌ها شروع شود و نتيجه اين شرايط اسفناک در نتايج بازيها مشخص شود و آن موقع با کمک باندهاي مخرب مي‌خواهند آدرس انحرافي بدهند و من و شاگردانم را قرباني اين همه بي‌کفايتي بکنند. 
 
سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: وقتي نمي‌توانيد يا بلد نيستيد، چرا صندلي مديريت استقلال را رها نمي‌کنيد؟ استقلال براي شما چه دارد که حاضريد همه اين اعتراض‌ها را تحمل کنيد و بمانيد؟! واقعا همه ما را در شرايط آچمز قرار دادند. مديري که حاضر نيست براي يک ميليون تومان دست به جيب شود، چرا بايد مدير استقلال باشد؟ چرا بايد آبروي همه ما در گروگان اين افراد باشد؟
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html