پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250789
بايد روز 28 خرداد را يک روزِ چندساله بناميم و بدانيم
تاریخ انتشار : 1400/03/28 14:09:53
نمایش : 1100
امام جمعه فارسان گفت: امروز که روز انتخابات است و روز سرنوشت به کسي رأي بدهيم که اين نشانه‌ها در او باشد رهبر معظم انقلاب يادآور شده‌اند: «انتخابات در يک روز انجام مي‌گيرد امّا اثر آن در چند سال باقى مي‌ماند» ازاين‌رو بايد روز 28 خرداد را يک روزِ چندساله بناميم و بدانيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: امروز روز عزيز و مهمي است حالا که دشمنان خارجي و ايادي داخلي‌شان در باطل خود جمع شده‌اند و شبانه‌روز از طريق رسانه‌هاي وابسته به شياطين خبيث از آمريکا و اسرائيل گرفته تا عربستان سعودي و … سعي در منصرف کردن آحاد ملت بزرگ ايران از شرکت کردن در انتخابات‌ مي‌کنند کدام عقل سليمي که اندک علاقه و دل‌بستگي به وطن اسلامي‌اش دارد، مي‌تواند اختيار خود را به دست کسانيکه سينه‌هايشان مالامال از نفرت نسبت به ايران اسلامي‌ است، بسپارد و آنان را خشنود سازد؟
 
وي افزود: آنچه در اين سال‌ها بر‌ مردم مظلوم و غيور ايران گذشت ثمره‌ي انتخاب نادرستي بود که جرياني را بر سرکار آورد تا معيشت و عزت و علم و سازندگي و توليد کشور را به رضايت غرب و آمريکاي منحوس گره بزند و نتيجه‌ي اين خوش‌بيني به دشمن، شد شرايط سختي که همه‌ي ايران را درگير خود کرده است.
 
 وي تصريح کرد: اما راه‌حل برون‌رفت از اين گردونه‌ي نامبارک - تعلل و زنجيره‌ي شعار نمي‌توانيم و حصار تحريم‌ها چيست؟ آيا قهر با صندوق کار را حل مي‌کند؟ نبايد استفاده از حق قانوني و شرعي خود در مسير بهينه‌سازي اوضاع نابسامان کشور را با هيچ انگيزه‌ي نااميدکننده‌اي معاوضه کنيم. بلکه باقوت و تعقل راه را براي روي کار آمدن دولتي بر خواسته از توده‌ي مردم رنج‌کشيده، اهل عمل، باتقوا و عزتمند و به تعبير امام المسلمين دولت حزب‌اللهي، در مقابل دشمنان اسلام و ايران هموار کنيم
 
وي اظهار داشت: امروز که روز انتخابات است و روز سرنوشت به کسي رأي بدهيم که اين نشانه‌ها در او باشد رهبر معظم انقلاب يادآور شده‌اند: «انتخابات در يک روز انجام مي‌گيرد امّا اثر آن در چند سال باقى مي‌ماند» ازاين‌رو بايد روز 28 خرداد را يک روزِ چندساله بناميم و بدانيم.
 
وي بيان داشت: اگر فرضاً تصور کنيم که در کشور اعلام شود که ازاين‌پس مردم ديگر نمي‌توانند رئيس‌جمهورشان را انتخاب کنند. اين خبر چه موجى از ناراحتى و نگرانى و اعتراض ايجاد خواهد کرد؟ پس چرا اکنون‌که در کشور ما مردم صرف‌نظر از هر جنس و رنگ و نژاد و زبانى، حق رأى دارند، برخى شخصيت‌ها و جريان‌هاي سياسى آن را مسئله‌اي ناچيز و کم‌اهميت مي‌دانند؟! چرا نبايد از اينکه شناسنامه‌مان ممهور به مهرهاى شرکت در انتخابات است، خوشحال نباشيم؟
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html