پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250769
يک راي هم مي تواند سرنوشت ساز باشد/ شعارهاي نامتعارف تبليغاتي متوجه سيبل احساسات مردم است
تاریخ انتشار : 1400/03/08 08:59:46
نمایش : 1397
کارشناس مسائل سياسي گفت: رسانه ها و تمام کساني که مي توانند در افکار عمومي و شورآفريني، انگيزه سازي و اميد بخشي کمک کنند بايد وارد ميدان شوند چراکه يک راي نيز مي تواند سرنوشت ساز باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهروز مرداني نژاد کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: مردم به صورت ذاتي انقلاب را دوست دارند اما برخي از ناکارآمدي ها و عملکردهاي بد ، عدم تحقق وعده ها در واقع دورويي مسئولين و دادن شعارهايي که قابل تحقق نيستند انگيزه هاي مردم را کم و کم کرده است.

وي با اشاره به اينکه اگر بخواهيم مشارکت افزايش پيدا کند بايد کانديداها با مردم شفاف و صادقانه صحبت کنند تصريح کرد:  برخي کانديدها  هم در سطح رسانه هاي ملي و هم در سطح ستادهاي انتخاباتي خود را عرضه مي کنند.

مرداني نژاد با بيان اينکه وظايف تمام قوا در قانون اساسي کاملا مشخص است گفت: اگر رئيس جمهور کار اجرا را رها کند و به نظريه پردازي و سياست گذاري توجه کند، دروغ بگوييد تاثيرات نامطلوب خودش را مي گذارد.

 وي در خصوص ستادهاي انتخاباتي شوراي شهر نيز گفت: کساني که کانديدا شوراي شهر و روستاها هستند بايد در گفتار توجه داشته باشند که يک شوراي شهر و روستايي چه اختياراتي دارد و بر اساس اين اختيارات و ظرفيت ها و توانايي هايي  که دارند صحبت کنند.

مرداني نژاد با اذعان بر اينکه اگر کانديدايي صحبت هايي را بکند که غير قابل تحقق باشد گفت:مردم متوجه اين دوگانه سازي ها و  وعده هاي تو خالي مي شوند و اين عامل موجب دلسردي مردم و عدم مشارکت آن ها در انتخابات مي شود.

حتي يک راي هم سرنوشت ساز است

کارشناس مسائل سياسي با تاکيد بر اينکه ستادهاي تبليغاتي بايد مراقب باشند و همه موارد قانوني را رعايت کنند بيان داشت: رسانه ها و تمام کساني که مي توانند در افکار عمومي و شورآفريني، انگيزه سازي و اميد بخشي کمک کنند بايد وارد ميدان شوند چراکه يک راي نيز مي تواند سرنوشت ساز باشد.

مرداني نژاد با بيان اينکه اگر مردم چه در شهر و چه در روستا بدانند که رايشان در تعيين سرنوشت کشور موثر است گفت: راي دادن يک حقي است که به گردن همه ماست و اگر درست آن را ادا نکنند قطعا" تبعاتش متوجه خود راي دهنده مي شود.

وي يادآور شد: کساني که به هر شکل راي بياورند و وارد سيستم شوند  بايد تصميمات را اتخاذ کنند که به نفع مردم باشد چراکه تصميمات آن ها در سرنوشت افراد و جامعه تاثير گذار است بايد به مردم انگيزه دهند.

برنامه کانديدها بايد براي مردم شفاف باشد

مرداني نژاد کارشناس مسائل سياسي در ادامه گفت: کانديدها بايد برنامه داشته باشند، اين برنامه اگر در اختيار مردم قرار گيرد و شفاف باشد، مردم مي توانند با شرح وظايف شورا چه در روستا ، شهر و رياست جمهوري اشنا شوند و بعد ببينند اين برنامه ها با شرح وظايف کانديدها تطابق دارد يا خير در واقع مقايسه بين برنامه و شرح وظايف به وجود مي آيد که اين چقدر برنامه ها با شرح وظايف فاصله دارد و هرچقدر نزديک تر و منطبق تر باشد آن فرد براي مردم قابل اعتماد تر است.

وي با اشاره به اينکه مردم با يک مقايسه ساده به راحتي مي توانند متوجه شوند چه کسي در چهارچوب حرکت مي کند و چه کسي تنها شعار مي دهد  افزود: اگر برنامه کانديدها  هرچقدر از شرح وظايف دورتر باشد  بي اعتنايي کمتري را در پي خواهد داشت

شعارهاي نامتعارف تبليغاتي متوجه سيبل احساسات مردم است

مرداني نژاد با اشاره به اينکه شعارها نبايد تنها احساسات مردم را در برگيرد گفت: فضا انتخابات مانند دوره هاي گذشته هنوز تبليغاتي نشده و بيشتر جلسات درون سازماني براي اجراي برنامه هاست.

اين کارشناس سياسي با بيان اينکه دوران ليبراليسم تمام شده است گفت: تفکر ليبراليسم فرو ريخته منتها يک عده اي نمي خواهند رهايش کنند و اين خطري است که حضرت امام (ره ) روي آن تاکيد کردند و گفتند چه من در ميان شما باشم چه نباشم نگذاريد انقلاب ما دست ليبرال ها بيفتد ، متاسفانه جامعه ما دست ليبرال ها افتاده و اقتصاد کشور را همين ليبرال ها به اين مصيبت وارد کرده اند .

وي اذعان داشت : مردم بايد بفهمند به تفکر و کساني راي دهند که به کار جهادي اعتقاد دارد و کسي که خودش معتقد و عامل به کار جهادي است.

مرداني نژاد با اذعان بر اينکه مردم بايد هوشيار باشند اظهار کرد:  تفکر ليبراليستي فقط شعارهاي راحت طلبانه مي دهد اما هيچ معيشتي و هيچ پيشرفتي براي مردم حاصل نخواهد شد.

وي در پايان گفت: بايد طبق فرمايشات رهبري دولت جوان شکل گيرد که اعتقاد به کار جهادي هم داشته باشد.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html