پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250747
يکي از کارهاي روز عيد کمک به محرومان و گرفتاران جامعه است
تاریخ انتشار : 1400/02/23 16:49:23
نمایش : 1179
امام‌جمعه فارسان گفت: يکي از کارهاي روز عيد انجام خدمات اجتماعي و کمک به محرومان و گرفتاران جامعه بايد باشد که شادي‌آفرين است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور گفت: حلول ماه شوال المکرم عيد سعيد فطر را به همه شما عزيزان تبريک عرض مي‌کنم. اميدوارم بهترين لحظات اين ماه را درک کرده باشيد و بيشترين بهره‌ها را از اين ماه نوراني برده باشيد و در يوم‌الله عيد بهترين جايزه را نصيب خودتان کرده باشيد. ذخر و شرف و کرامتي که خداي تعالي براي رسولش قرارداد براي همه ما مقرر بفرمايد.
 
وي تصريح کرد: روز عيد فطر بعد از يک دوره روزه گرفتن و بندگي خالصانه بايد تحولات بزرگي در زندگي اهل ايمان به‌وجودآمده باشد.
 
وي بيان داشت: روز عيد عود به فطرت الهي انسان است. روز دست رد زدن به سينه‌ي شياطين انس و جن است. روزي که در اجتماع بزرگ مردم از خداي تعالي درخواست مي‌کنيم که توفيق انجام کار خير و دوري از بدي‌ها را با همراهي با پيامبر و آل پيامبر به همه ما عنايت کند.
 
وي اظهار داشت: روز عيد همه شاد هستند و مسرور. روز هديه دادن است و هديه گرفتن. چه هداياي مادي و چه هداياي معنوي. لذا گفتند که امروز يوم الجائزه است و به هر کس به‌اندازه استعدادش در بندگي و اخلاصي که داشته است جوايزي داده خواهد شد.
 
وي گفت: در روايت داريم که ديگران را هم شاد کنيد. البته مي‌دانيد که شاد کردن فقط به سخنان فکاهي گفتن و خنده‌دار و لطيفه نيست. اگر گرفتاري از اهل ايمان را برطرف کنيد و باعث سرور و شادي او بشويد اين روايت عمل شده است.
 
وي در پايان افزود: يکي از کارهاي روز عيد انجام خدمات اجتماعي و کمک به محرومان و گرفتاران جامعه بايد باشد که شادي‌آفرين است. حتي در بعد فرهنگي هم دستگيري‌هاي فکري و اعتقادي در همين راستا تفسير مي‌شود
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html