پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250740
ضرورت آسيب شناسي قبل از برگزاري انتخابات
تاریخ انتشار : 1400/02/15 08:49:58
نمایش : 1673
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: آسيب‌شناسي انتخابات دوره‌هاي گذشته فرصتي را براي برگزاري هرچه بهتر اين دوره از انتخابات فراهم مي‌کند که اين مهم در دستور کار ستاد انتخابات و فرمانداران شهرستان‌ها قرار دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ جعفر مرداني شامگاه يکشنبه در نشست ستاد انتخابات اين استان افزود: اين آسيب‌شناسي در قبل، حين و بعد از برگزاري انتخابات در شهرستان‌ها انجام مي‌گيرد.
 
وي در ادامه با اشاره به اهميت انتخابات در کشور، اظهار داشت: انتخابات در نظام مردم‌سالاري ديني عالي‌ترين مظهر حضور مردم در تعيين سرنوشت خود و انتخاب حکومتي برخاسته از راي و نظر مردم به شمار مي‌رود از همين رو داراي اهميت و جايگاه والايي است.
 
مرداني ادامه داد: جايگاه انتخابات در کشور سبب شده تا مجريان برگزاري انتخابات در پاسداري از راي، نظر و عقيده مردم تلاش ويژه‌اي داشته باشند و در راستاي حفظ اعتماد عمومي که همان سرمايه اجتماعي به شمار مي‌رود، اقدام کنند.
 
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري برگزاري هر چه بهتر انتخابات را مستلزم توجه به چهار مولفه امنيت، سلامت، رقابت و مشارکت دانست و تصريح کرد: بي‌شک حفظ سلامت و امنيت انتخابات که از وظايف مجريان انتخابات است زمينه مناسبي را براي تحقق مشارکت حداکثري فراهم مي‌کند.
 
مرداني تعامل و همکاري با ارکان ديگر انتخابات از جمله هيات‌هاي نظارت را عامل مهمي در برگزاري هر چه بهتر انتخابات دانست و گفت: تعامل، وحدت و انسجام نه تنها در بين مجريان و عوامل برگزاري انتخابات بلکه با ديگر دستگاه ها و نهادهاي مرتبط با موضوع انتخابات بسيار مهم است و بايد سرلوحه تمامي مجريان قرار گيرد.
 
وي با تاکيد بر بهره‌گيري از فرصت‌هاي فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي خاطر نشان کرد: اين فضا در راستاي شور و نشاط سياسي مديريت شود.
 
رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري افزود: همچنين تعامل و همکاري با اصحاب رسانه در راستاي اطلاع‌رساني مستمر مراحل انتخابات و تحقق شور و نشاط انتخاباتي و مشارکت حداکثري در دستور کار فرمانداران قرار گيرد.
 
مرداني با بيان اينکه انتخابات شوراي اسلامي شهر در شهرکرد به صورت تمام الکترونيکي برگزار مي‌شود، خاطر نشان کرد: تلاش مي‌شود تا براي شهر لردگان نيز مجوز برگزاري تمام الکترونيکي انتخابات صادر شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html