پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250739
طرح شهيد سليماني و آرايه هاي خدمت در کارزار کرونا
تاریخ انتشار : 1400/02/15 08:48:40
نمایش : 1544
بسيجيان چهارمحال و بختياري با حضور موثر در طرح سردار شهيد حاج «قاسم سليماني» و الگوگيري از روحيه جهادي اين شهيد والامقام وارد کازار کرونا شدند و با پشتيباني و حمايت همه جانبه از کادر درمان و مراقبت از بيماران مبتلا در خط مقدم مقابله با کرونا پيشتازي مي‌کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله اول  طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني با موفقيت هاي زيادي روبه رو بوده است .

وي با اشاره به اينکه در  طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني بين سپاه و علوم پزشکي تفاهم نامه اي بسته شده است تصريح کرد: براي مقابله با ويروس کرونا از همه ظرفيت ها استفاده مي شود.

سردار اکبري با بيان اينکه متاسفانه به دليل عدم رعايت قرنطينه کردن خانگي اين بيماري گسترش پيدا کرد  گفت: به کمک بهداشت و درمان افرادي که در طرح پيش بيني شده است واکسينه مي شوند و براي کنترل قرنطينه نيز سپاه و بسيج ورود پيدا مي کنند.

وي  از مردم استان چهارمحال و بختياري خواست که همچون گذشته همکاري لازم را با مراکز بهداشتي و درماني داشته باشند بيان داشت: بسيجيان ما با قوت تمام مرحله بعدي طرح شهيد حاج قاسم سليماني را کيليک مي زنند.

سردار اکبري افزود: سپاه و بسيج ،  1200 تيم نظارتي ، مراقبتي و رصد در غالب طرح سپهبد حاج قاسم سليماني تشکيل  داده است که با تقويت تمام براي کمک به علوم پزشکي پاي کار آمده اند.

 وي با تاکيد بر اينکه طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني تا پايان اين ويروس منحوس ادامه دارد گفت: تا پايان شهريورماه مرحله پنجم اين طرح به پايان مي رسد و با قوت تمام وارد فاغزهاي بعدي مي شويم.

سردار اکبري در پايان خاطر نشان کرد: اين طرح معايب و نواقصي هم داشت که در مراحل بعدي تمام آن ها برطرف مي شود و بسيجيان ما با تقويت تمام پا به پاي کادر درمان پيش مي روند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html