پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250719
حضور حداکثري مردم در انتخابات سرنوشت ايران را رقم ميزند / خوب يا بد انتخابات به خود مردم بر مي گردد
تاریخ انتشار : 1400/02/05 11:16:54
نمایش : 1654
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: حضور حداکثري و مشارکت بالاي مردم در پاي صندوق هاي راي سرنوشت يک دوره چهارساله کشور را رقم مي زند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: اميد آفريني تنها مربوط به مسائل اقتصادي نيست در کنار آن بايد به دست آوردهاي ديگر انقلاب نيز اشاره کرد.

وي تصريح کرد: خيلي ها از دستاورده هاي انقلاب اطلاعي ندارند و اگر براي آن ها روشن شود خود اميد آفريني به همراه دارد.

سردار اکبري ادامه داد: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بر اساس مردم سالاري ديني تشکيل شده است و ما در بحث مردم سالاري هيچ مشکلي نداريم چرا که همه انتخابات بر اساس راي مردم بوده است.

وي با بيان اينکه در بحث ديني متاسفانه يک عده به خوبي عمل نکرده اند  اذعان داشت: اعتقاد به مسائل ديني، پايبندي به ولايت فقيه و ... وظيفه همه ماست که بايد انجام دهيم.

سردار اکبري افزود: امروز وظيفه همه ماست که براي حضور حداثري مردم در پاي صندوق هاي راي تلاش کنيم.

وي با بيان اينکه در کشور ما نفرات زيادي هستند که به انتخابات کاملا معتقد هستند و بدون هيچ دعوتي وظيفه خود مي دانند که در پاي صندوق هاي راي حاضر شوند گفت: عده اي که قشر خاکستري هستند بايد آن ها را نيز تشويق و وارد ميدان کرد.

سردار اکبري تاکيد کرد: اين وظيفه  فضاي مجازي و رسانه ها از جمله صدا و سيما است که اعتماد مردم را جلب کند تا در انتخابات شرکت کنند.

وي با بيان اينکه خوب يا بد انتخابات به خود مردم بر مي گردد گفت: وحدت و يک پارچگي بين مردم ما لازم است .

سردار اکبري در پايان خاطر نشان کرد: به اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران همه مي توانند اميد داشته باشند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html