پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250700
بسيج براي تحقق شعار سال با تمام ظرفيت به ميدان مي آيد
تاریخ انتشار : 1400/01/17 09:29:04
نمایش : 1274
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: وظيفه بسيج به ميدان آمدن با تمام ظرفيت‌ها براي تحقق شعار سال است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين در خصوص شعار سال مبني بر «توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌‌زدايي‌ها» طي سخناني اظهار داشت: مقام معظم رهبري راهبرد امسال را توليد، پشتيباني‌ها و موانع زدايي‌ها تبيين کردند.
 
وي با بيان اين که با توجه به ظرفيت‌هاي کشور در حال حاضر هجدهمين اقتصاد موفق دنيا هستيم، ادامه داد: بر اساس يافته ها‌ي موسسات معتبر بين المللي با سلسله توجه به ظرفيت‌هاي موجود اقتصادمان توانايي صعود به شش پله بالاتر را خواهد داشت.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين راه صعود اقتصاد کشور به پله‌هاي بالاتر را حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتي مردم سالار دانست و گفت: تبيين مقام معظم رهبري مبني بر تعريف و پياده سازي نرم افزار‌هايي براي اقتصاد خانوار روستايي و شهري ناظر بر همين مردمي کردن اقتصاد مقاومتي است.
 
سردار سليماني توليد را دليل وفور کالا در کشور، صادرات کالا، ارز آوري، افزايش ارزش پول ملي و در نتيجه افزايش قدرت خريد مردم دانست و افزود: وظيفه بسيج به ميدان آمدن با تمام ظرفيت‌ها براي تحقق اين راهبرد تبيين شده توسط مقام معظم رهبري است.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به شروع کار بسيج در راستاي توليد از سال‌هاي گذشته، اضافه کرد: امسال بسيج با آماده سازي کليه ظرفيت هايش در سراسر جغرافياي ايران اسلامي به دنبال پياده سازي تدبير رهبر انقلاب است.
 
وي با اشاره به اقدامات جديد بسيج در مقابله با پيک چهارم کرونا، خاطرنشان کرد: ما هم به عنوان سازمان بسيج مستضعفين در کنار تمامي دستگاه‌هاي مسئول، وزارت بهداشت، کادر درمان و ساير مجموعه‌ها با تمرکز بر پيشگيري و قطع زنجيره ويروس به مبارزه با کرونا مي‌پردازيم.
 
سردار سليماني راه مبارزه با کرونا را پيشگيري دانست و مطرح کرد: در اجتماعات پيشگيري‌هايي بايد صورت گيرد که پيشگيري از اين اجتماعات داراي اولويت و ضرورت است.
 
وي با بيان اين که تلاش مي‌کنيم که اين موج هم مديريت کنيم، ادامه داد: با مديريت و بازگشت به روند طبيعي با توجه به پيش بيني‌ها و تمهيدات اتخاذ شده جهت توليد واکسن بومي، ان شا الله در آينده بسيار نزديک اين ويروس منحوس را در کشور تحت کنترل کامل قرار مي‌دهيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html