پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250696
کيخا: قيمت برخي تجهيزات ژيمناستيک ۲برابر بودجه فدراسيون است/ با بالاترين آمادگي به مسابقات انتخابي المپيک مي‌روم
تاریخ انتشار : 1400/01/16 10:36:14
نمایش : 1424
ملي‌پوش ژيمناستيک کشورمان گفت: تمام تلاشم را مي‌کنم که با بالاترين سطح آمادگي در مسابقات کسب سهميه شرکت کنم و تمرکزم روي خودم است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سعيدرضا کيخا، ملي‌پوش ژيمناستيک کشورمان و نايب‌قهرمان جام‌جهاني ژيمناستيک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا پيرامون شرايط فعلي‌اش پيش از مسابقات المپيک توکيو اظهار داشت: اين روزها در شهر خودم، شيراز و با ارتباط مستقيم با کادرفني تيم ملي ژيمناستيک تمرين مي‌کنم و منتظر تصميم فدراسيون جهاني هستيم تا جديدترين تورنمنت کسب سهميه المپيک را معرفي کند.

او صحبت‌هايش را اين‌گونه ادامه داد: طي صحبت‌هايي که با اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس و شهرداري شيراز داشتيم، وسايل موردنيازم براي تمرين در شهر خودم فراهم شده و يک سالن هم در اختيارمان است تا بتوانيم با خيال راحت به تمرين بپردازيم.

کيخا درباره پيش‌بيني‌اش از برگزاري مسابقات گزينشي المپيک توکيو عنوان کرد: واقعاً پيش‌بيني سخت است و فدراسيون جهاني با پاندمي کرونا، دچار مشکلات عديده‌اي شده. تمام تلاشم را مي‌کنم که با بالاترين سطح آمادگي در مسابقات شرکت کنم و تمرکزم روي خودم است.

کيخا اميد اول شکستن طلسم المپيک ژيمناستيک

ملي‌پوش ژيمناستيک ايران درمورد وضعيت برگزاري اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي بيان داشت: قرار بر اين است که طي برنامه‌ريزي‌هاي فدراسيون ژيمناستيک، از اواخر فروردين وارد اردوي تيم ملي شويم. زمان و مدت برگزاري اين اردو هم بستگي به تصميم کادرفني و فدراسيون خواهد داشت.

کيخا نهايتاً درخصوص شرايط استعداديابي در رشته ژيمناستيک گفت: اين رشته نسبت به ساير رشته‌ها نياز به امکانات بيش‌تري دارد و اين امکانات هم با نرخ فعلي ارز، بسيار گران هستند. قيمت برخي تجهيزات شايد ۲برابر بودجه سالانه فدراسيون ماست! اميدوارم وزارت ورزش‌وجوانان و کميته ملي المپيک از فدراسيون ژيمناستيک حمايت کنند تا زمينه‌هاي استعداديابي هرچه بيش‌تر فراهم شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html