پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250689
گل‌محمدي: بازيکنانم از جان مايه مي‌گذارند/ پديده تيم خوبي‌ست و آن‌ها را آناليز کرده‌ايم
تاریخ انتشار : 1400/01/14 09:38:07
نمایش : 1315
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مطمئن هستم که بازيکنانم براي سربلندي پرسپوليس و هواداران حتي حاضرند از جانشان مايه بگذارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يحيي گل‌محمدي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره ديدار فردا مقابل پديده خراسان اظهار کرد: ابتدا سال نو را به همه تبريک مي‌گويم و آرزو مي‌کنم امسال براي همه ايراني‌ها همراه با اتفاقات خيلي خوبي باشد. جا دارد از استقبال زياد هواداران عزيز مشهدي تشکر کنم که در فرودگاه، هتل و همچنين مسير رسيدن به هتل در کنارمان بودند. مشهد هميشه براي من شهري خاطره‌انگيز و دوست داشتني بوده؛ خوشحالم که دوباره در مشهد و در محضر امام رضا (ع) هستيم. هواداران مشهدي جزو بهترين‌ها هستند و باز هم از آنها تشکر مي‌کنم.
او ادامه داد: فردا بازي مهمي با پديده داريم. چيزي به اسم بازي آسان در ليگ وجود ندارد و هرچه به پايان فصل نزديک مي‌شويم بازي‌ها حساس‌تر و سخت‌تر هم مي‌‌شوند.
 
گل‌محمدي گفت: مثل هميشه تيم حريف را آناليز کرده‌ايم و نقاط ضعف و قوت‌شان را مي‌شناسيم. پديده تيم خيلي خوبي است که به لحاظ سرعتي و  بازيکنان خوبي دارد. ما هم در اين مدت تمرينات خوبي داشته‌ايم و يک بازي دوستانه هم مقابل سايپا داشتيم که محک خوبي براي تيم بود.
 
سرمربي پرسپوليس در پايان گفت: بعد از تعطيلي چند روزه ليگ اين اولين بازي است و قطعا بازگشت به شرايط مسابقه سخت است. به همه بازيکنان تيم ايمان داريم؛ آنها نشان دادند که مرد روزهاي سخت هستند و با تمامي مشکلاتي که دارند با تمام وجود در خدمت تيم هستند. به تک‌تک‌شان افتخار مي‌کنيم و مطمئن هستم که براي سربلندي پرسپوليس و هواداران حتي حاضرند از جانشان مايه بگذارند. بازي راحتي در پيش نداريم و براي انجام يک بازي خوب و ان‌شاءالله کسب پيروزي به اينجا آمده‌ايم و اميدوارم با يک بازي حساب شده بتوانيم پيروزي را به هواداران‌مان هديه کنيم.


منبع: راه دانا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html