پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250665
ستاره جنجالي‌ آبي‌ها در آستانه تمديد چندباره قرارداد/ قايدي با ۲ ميليارد در استقلال مي‌ماند
تاریخ انتشار : 1399/12/19 10:43:21
نمایش : 1388
مهدي قايدي پس از قهر ۱۴ روزه با تمرينات استقلال، در آستانه تمديد تا سال ۱۴۰۴ با آبي‌هاست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مهدي قايدي که طي هفته‌هاي اخير يکي از خبرسازترين بازيکنان تيم استقلال لقب گرفته، پس از برکناري محمود فکري و حضور مجدد فرهاد مجيدي روي نيمکت آبي‌ها شرايط فني بهتري پيدا کرده اما مسائل قراردادي او هم‌چنان پابرجاست.

ستاره جوان تيم استقلال که در ليگ نوزدهم خوش درخشيده بود، با پايان فصل پيشين و بنا به توافق با احمد سعادت‌مند مديرعامل سابق باشگاه استقلال، قرارداد جديدي با آبي‌ها امضا کرد تا دريافتي‌اش به حد نصاب بالاتري رسيده باشد.

وي تا پيش از اين تا سال ۱۴۰۲ با باشگاه استقلال قرارداد داشت، توافق‌نامه جديدش را بدون افزايش مدت قرارداد و تنها با افزايش مبلغ آن به امضا رساند تا اتفاق جديدي در مسائل حقوقي پيش بيايد. گفته مي‌شود که قرارداد قبلي فسخ يا اقاله نشده و قرارداد جديد هم شکل متمم قرارداد پيشين را به خود ندارد.

مشکلات مالي و قراردادي ستاره آبي‌ها باعث شد تا وي حدود ۱۴ روز و ۱۱ جلسه تمريني از حضور در جمع استقلالي‌ها خودداري کند که بالاخره اين قهر مهدي قايدي تمام شد اما مصاحبه‌اش پس از پيروزي تيم استقلال مقابل فولاد نشان داد که هنوز مسئله قراردادي وي ختم به خير نشده.

مهدي قايدي که پيش از اين سالي ۸۰۰ ميليون با استقلال قرارداد داشت و به‌يک‌باره رقم قرارداد ساير بازيکنان با باشگاه تغيير کرد، درخواست افزايش رقم قرارداد و کاهش مبلغ فسخ آن‌را داشته تا در صورت پيشنهاد خارجي، راحت‌تر از باشگاه جدا شود.

اکنون شنيده مي‌شود که هيأت‌مديره باشگاه استقلال براي نشان دادن حسن نيت خود به باشوي آبي‌ها، قرار است مبلغ قرارداد وي را با افزايش ۲ ساله به ۱.۵ ميليارد تومان تغيير دهد. اين تغيير دو برابري مبلغ قرارداد در شرايطي به مهدي قايدي ارائه شده که اگر به توافق طرفين برسد، شماره ۱۰ آبي‌ها تا سال ۱۴۰۴ تحت قرارداد با استقلال خواهد بود.

هم‌چنين گفته مي‌شود که اسپانسر رسمي و کارگزار باشگاه استقلال نيز براي حفظ ستاره آبي‌ها تا مبلغ ۵۰۰ ميليون تومان جدا از تعهدات باشگاه به مهدي قايدي پرداخت خواهند کرد تا او قيد خروج از استقلال را بزند. اتفاقي که ممکن است صداي ديگر بازيکنان را هم در بياورد و باعث بروز انشقاق و تکدر خاطر ستاره‌هاي ديگر آبي‌ها شود.

فعلاً باشگاه استقلال موضع رسمي خود را در قبال اين مسئله نشان نداده و مذاکراتش با مهدي قايدي را رسانه‌اي نمي‌کند. بايد منتظر ماند و ديد که سرنوشت ستاره آبي‌ها پس از قهر دو هفته‌اي‌اش چه خواهد بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html