پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250656
ممنوعيت اسکان نوروزي ۱۴۰۰ در مدارس/ اسکان در خانه‌هاي معلم با اجازه ستاد کرونا
تاریخ انتشار : 1399/12/09 09:47:10
نمایش : 1460
مديرکل رفاه و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش با بيان اينکه سال 1400 اسکان نوروزي در مدارس را نداريم، گفت: در صورت اجازه ستاد کرونا، همه مراکز آموزشي ـ رفاهي و خانه‌هاي معلم در سراسر کشور آماده ميزباني از فرهنگيان و مهمانان هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، گودرز کريمي‌فر مديرکل رفاه و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اين پرسش که «آيا اسکان نوروزي فرهنگيان با توجه به شرايط کرونا برقرار است؟»، اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش با 401 مرکز آموزشي ـ رفاهي يا خانه معلم و دارا بودن 16 هزار و 700 تختخواب با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي از جمله کاورهاي يکبار مصرف، ايزوله، ضدعفوني و گندزدايي تمام اماکن، اتاق‌ها و راهروها، آمادگي دارد به مسافران نوروزي با اولويت فرهنگيان را ارائه خدمات دارد؛ البته ارائه اين خدمات به شرط مجوز ستاد مديريت بيماري کروناست.
 
وي با بيان اينکه سال ۱۴۰۰ اسکان نوروزي در مدارس را نداريم، ادامه داد: در مدارس به لحاظ شرايط کرونا به ويژه کروناي انگليسي و تأکيد بر شعار «در خانه ماندن»، سعي ما بر اين است که در هيچ مدرسه‌اي اسکان نوروزي نداشته باشيم.
 
کريمي‌فر با تأکيد بر اينکه «توصيه آموزش و پرورش پرهيز از سفر و در خانه ماندن است»، گفت: اما در صورت اجازه ستاد کرونا، همه مراکز آموزشي ـ رفاهي و خانه‌هاي معلم در سراسر کشور، آماده ميزباني از فرهنگيان و مهمانان هستند.
 
وي در پاسخ به اين پرسش که «آيا ثبت‌نام اينترنتي اسکان فرهنگيان برقرار است؟»، تصريح کرد: بله هست؛ در سال‌هاي گذشته هم بخشي ثبت‌نام اينترنتي و بخشي حضوري بود اما امسال ثبت‌نام فقط اينترنتي است؛ افراد در سايت جستجو کنند اگر ستاد کرونا اجازه دهد، مي‌توانند در سايت «http://eskan.medu.ir» ثبت‌نام کنند.
 
 
منبع: فارس
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html