پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250653
کاهش ۱۵ تا ۱۸ درصدي رعايت پروتکل هاي بهداشتي در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1399/12/09 09:40:59
نمایش : 1338
رئيس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري گفت: طبق بررسي هاي ميداني، رعايت پروتکل‌‌ هاي بهداشتي در استان طي هفته هاي گذشته ۱۵ تا ۱۸ درصد کاهش يافته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛  راشد جزايري رئيس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري؛ اظهارداشت: وضعيت رعايت پروتکل‌‌ هاي بهداشتي همچون استفاده از ماسک و فاصله گذاري اجتماعي، به ويژه در مناطق روستايي استان چهارمحال و بختياري کاهش ۱۵ تا ۱۸ درصدي را نشان مي دهد که در فرهنگ سازي اين امر فعاليت رسانه‌ها، صداوسيما، فضاي مجازي و مطبوعات و... حائز اهميت است.

وي استفاده از دو ماسک سه لايه و پارچه اي را براي جلوگيري از ابتلا به ويروس جهش يافته کرونا تاييد کرد.

جزايري با انتقاد از عدم رعايت پروتکل هاي بهداشتي از سوي بانک ها طي هفته هاي گذشته و شلوغي زياد ادامه داد: بر اساس گزارشات مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد، از ۱۲۵ بانک بازديد شده ۱۰۵ بانک از وسايل مشترک استفاده مي‌کنند و در رعايت موارد بهداشتي دقت لازم را ندارند.

جزايري گفت: براساس اصلاحيه مديريت طرح هوشمند کنترل بيماري کرونا، مراکز آموزشي در شهرستان ها با وضعيت زرد و آبي با حداکثر ۱۰ نفر و با نظارت فعاليت خود را آغاز مي‌کنند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html