پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250652
دولت جوان و حزب‌اللهي علاج مشکلات کشور است/ در دين اسلام انفاق به نيازمندان از نشانه‌هاي مؤمنين است
تاریخ انتشار : 1399/12/08
نمایش : 1315
امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: ما امروز با اين‌همه مشکلات اقتصادي که به‌واسطه سوء مديريت ايجادشده است به يک دولت انقلابي و حزب‌اللهي نياز داريم. تا همه هم‌وغم آن‌ها رفع مشکلات اقتصادي کشور باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام  والمسلمين مسلم رضايي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر فارسان گفت: حدود چهار ماه ديگر تا انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي را در پيش داريم حضرت آقا هميشه فرموده‌اند که در انتخابات ملاک اول حضور حداکثري است با خاطر اينکه دشمنان خارجي و استکبار جهاني خوشحال نشوند، حضور حداکثري پشتوانه بسيار محکمي براي نظام جمهوري اسلامي ايران است.
 
وي افزود: انتخاب اصلح، چون منافقان داخلي و غرب‌گرايان و دل‌بستگان بر آمريکا و اروپا خوشحال نشوند متأسفانه انتخابات شوراها فاميلي است و رياست جمهوري حزبي اين کار اشتباهي است بايد اصلاح شود.
 
وي بيان داشت: ما امروز بااين‌همه مشکلات اقتصادي که به‌واسطه سوء مديريت ايجادشده است به يک دولت انقلابي و حزب‌اللهي نياز داريم. تا همه هم‌وغم آن‌ها رفع مشکلات اقتصادي کشور باشد و تکيه‌گاه آن دولت، جوانان و مردم کشور خودمان باشد نه اميد به آمريکا و اروپا داشته باشند اگر مسئولين ما در اين چند ماه گذشته اين‌قدر که به فکر برگشت آمريکا به برجام و عمل اروپا به تعهداتشان بودند به فکر اقتصاد و کنترل تورم بودند بسياري از مشکلات حل مي‌شد.
 
وي اظهار داشت: از همه مردم عزيز و فهيم ايران مي‌خواهيم که در انتخابات آينده دنبال فرد و افراد صالح و مؤمن باشند تا بسياري از مشکلات‌ها حل شود.
 
وي به 15 رجب اشاره داشت و گفت: سال روز وفات حضرت زينب (س) مي باشد وفات اين بانوي با بصيرت را به امام زمان عج و مقام معظم رهبري و شما شيعيان ائمه معصومين تسليت عرض مي‌کنم.
 
وي به‌روز پنج‌شنبه 14 اسفند روز احسان و نيکوکاري هم اشاره داشت و اظهار داشت: در دين اسلام انفاق به نيازمندان از نشانه‌هاي مؤمنين بيان‌شده است خداوند در مورد نشانه‌هاي مؤمنين مي‌فرمايد از چيزي که خداوند روزي‌تان کرده انفاق کنيد و در روايات داريم که به مردم رحم کنيد تا خداوند به شما رحم کند.
 
وي تصريح کرد: نزديک عيد نوروز هستيم با اين وضعيت اقتصادي که وجود دارد کساني هستند که نمي‌توانند حداقل‌هاي زندگي‌شان را تأمين کنند و نيازمند هستند سعي کنيم به خاطر رضايت خداوند به اين افراد کمک کنيم؛ و عزيزان مي‌توانند کمک‌هاي خود را از طريق نهادهاي انقلابي به دست نيازمندان برسانند.
 
وي به 15 اسفندماه هم اشاره داشت و گفت: 15 اسفندماه روز درختکاري است. اين روز را مشخص کردند به نام روز درخت‌کاري تا مردم را تشويق به کاشتن نهال نمايند درخت‌کاري از کارهاي نيک و پسنديده است که در دين ما هم مردم به اين کار تشويق شده‌اند.
 
 
  انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html