پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250650
مستجاب الدعوه: ادعاي آجرلو تهمت به وزارت ورزش و توهين به اعضاي مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال است/ آقابان شهامت عذرخواهي داشته باشند
تاریخ انتشار : 1399/12/05 19:12:15
نمایش : 1117
معاون اداره کل مشترک فدراسيون هاي ورزشي گفت: ادعاي آجرلو تهمت به وزارت ورزش و جوانان و توهين به اعضاي مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، مهدي مستجاب الدعوه معاون اداره کل امور مشترک فدراسيون هاي ورزشي وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از ادعاي مصطفي آجرلو يکي از کانديداهاي رياست فدرسيون فوتبال مبني بر حمايت اين وزارتخانه از يک کانديدا، خواستار عذرخواهي اين کانديدا شد.

مستجاب الدعوه با اشاره به ادعاي مصطفي آجرلو در برنامه فوتبال برتر شبکه سه سيما مبني بر حمايت وزارت ورزش و جوانان از يک کانديدا اظهار داشت: متاسفانه براي چندمين بار اين ادعا از سوي آقاي آجرلو در گفتگوهاي مختلف مطرح شده که مصداق بارز اين ادعا توهين به شعور و استقلال 89 نفر از اعضاي مجمع انتخاباتي فدراسيون فوتبال است چرا که تک تک اين اعضا، استقلال راي دارند و وزارت ورزش و جوانان نيز به عنوان يک نهاد حاکميتي به هيچ وجه در فرآيند برگزاري انتخابات که آينده و سرنوشت فدراسيون پرمخاطب فوتبال را مخاطب قرار مي دهد، دخالتي ندارد.

وي ادامه داد: اين ادعا در حالي مطرح شد که هيچ مصداق و مستندي براي آن وجود ندارد و کاملا بيانگر فرافکني و نشر اکاذيب محسوب مي شود. اتفاقا تاکيد مي کنيم که هر گونه مستندي در خصوص اين ادعا وجود دارد بايد ارائه شود. در غير اينصورت شايسته است به دليل آلوده کردن فضاي انتخابات فدراسيون فوتبال شهامت عذرخواهي وجود داشته باشد.

مستجاب الدعوه تصريح کرد: چگونه ممکن است وزارت ورزش و جوانان که با محوريت وزير محترم و پيگيري هاي معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي در کنار فدراسيون فوتبال نهايت تلاش خود را براي اصلاح و تصويب اساسنامه آن فدراسيون در فيفا بکار گرفتند و حتي از حق راي خود نيز بدليل مصالح و منافع ملي گذر کردند، اکنون بايد با اين تهمت و افتراها مواجه شوند که مصداق کامل بي انصافي و عدم رعايت اخلاق اسلامي است.

معاون اداره کل امور مشترک فدراسيون هاي ورزشي افزود: بنابراين طرح ادعاهاي اينچنيني بدون شک تبعات زيادي براي کشور و ورزش ايران دارد و شايسته است افرادي چون آقاي آجرلو که در موقعيت هاي مختلف در اين نظام مقدس رشد کرده با رعايت اين موارد مهم، از حيثيت نظام در ابعاد مختلف و در اين برهه حساس نيز دفاع کنند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html