پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250640
سپاهان سه امتياز و صدر را از آبي‌ها گرفت/پرسپوليس بيخ گوش استقلال
تاریخ انتشار : 1399/11/26 08:44:02
نمایش : 1478
ديدار تيم‌هاي فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال در شرايطي با برتري تيم اصفهاني به پايان رسيد که آبي پوشان با از دست دادن سه امتياز اين ديدار صدر جدول را هم از دست دادند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم‌هاي فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته پانزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر از ساعت ۱۷:۱۰ دقيقه امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که اين ديدار با برتري ۲ بر صفر زردپوشان به پايان رسيد. سجاد شهباززاده (۱۴) و سروش رفيعي (۳۶) براي سپاهان گل زدند.

اين دو تيم که رده‌هاي اول و دوم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده‌اند در شرايطي جدال حساس خود را آغاز کردند که صنعت نفت به عنوان يکي از تعقيب کنندگان آنها برابر ماشين سازي تن به شکست داده بود.

تيم فوتبال سپاهان در ديدار با استقلال

استقلال هر چند مهمان بود اما در ۱۰ دقيقه ابتدايي اين ديدار دو موقعيت خوب را توسط اسماعيلي و مطهري از دست داد و در مقابل سپاهان هم توسط حسيني صاحب يک موقعيت خوب شد که راه به دروازه استقلال نبرد.

تيم فوتبال استقلال در ديدار با سپاهان

در دقيقه ۱۴ اين ديدار سجاد شهباززاده دروازه تيم سابق خود را باز کرد و در حالي که چهار مدافع استقلال درون محوطه شش قدم ايستاده بودند او از غفلت آنها استفاده کرد و با يک ضربه آرام توپ ارسالي از جناح راست را وارد دروازه رشيد مظاهري کرد.

در ادامه دو تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشتند اما اين سپاهان بود که از موقعيت‌هايش در ضد حمله بهتر استفاده کرد و در دقيقه ۳۶ روي پاس عالي سروش رفيعي که قصد داشت توپ را به شهباززاده برساند به طور مستقيم به گل دوم رسيد تا رفيعي هم دروازه استقلال را باز کند.

نيمه دوم براي هر دو تيم هجومي آغاز شد و در همان پنج دقيقه ابتدايي مي‌توانستند بر تعداد گل‌هاي اين بازي اضافه کنند. استقلال توسط مرادي در دقيقه ۴۸ صاحب يک موقعيت تک به تک شد اما تعلل اين بازيکن باعث شد مدافعان سپاهان توپ را دفع کنند. زردپوشان ميزبان هم صاحب يک موقعيت خوب شدند تا بر تعداد گل‌هاي خود اضافه کنند اما شهباززاده نتوانست در آخرين لحظات به توپ برسد.

وريا غفوري و اميد نورافکن در اين ديدار بارها با يکديگر بر سر توپ درگير شدند

در دقيقه ۶۰ و پس از آنکه محمود فکري به اين نتيجه رسيد خط دفاعي اش بسيار پر اشتباه و عصباني کار مي‌کند، سياوش يزداني و عارف غلامي را از زمين بيرون کشيد و محمدحسين مرادمند و محمد نادري را جايگزين آنها کرد. ضمن اينکه احمد موسوي هم جايگزين مهدي مهدي پور شد.

استقلال که در اين ديدار بي برنامه و بي هدف تر از ديدارهاي قبلي روي دروازه حريف حمله مي‌کرد پس از آنکه تعويض‌هايش جواب نداد و نتوانست اختلاف را کم کند، در دقيقه ۸۰ مسعود ريگي را به جاي آرش رضاوند به ترکيبش اضافه کرد تا شايد گل‌هاي خورده را جبران کند.

در دقايق پاياني استقلال از نيمه زمين سپاهان فشار را روي دروازه حريف گذاشت تا بتواند قفل دروازه حريف را باز کند اما توان هجومي اين تيم آنقدر نبود که بتواند دروازه ميزبان را با خطر جدي مواجه کند.

با اين پيروزي سپاهاني‌ها ۲۸ امتيازي شدند و جاي استقلال را در صدر گرفتند و آبي پوشان ۲۶ امتيازي باقي ماندند و به رده دوم سقوط کردند. در صورتي که پرسپوليس در ديدار روز يکشنبه برابر پيکان به برتري برسد جاي استقلال را در رده دوم خواهد گرفت و آبي‌ها به رده سوم سقوط خواهند کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html